iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iphone 4 bij vandenborre (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/67046-iphone-4-vandenborre.html)

Mondo 24-08-10 22:37

Mijn micro-sim van Mobile Vikings is er ook, maar nog niet geactiveerd. Ik wacht wel op mijn iPhone met wisselen.

woetier 25-08-10 00:02

VDborre
 
Hallo, ik heb ook een 16GB besteld bij VDB Mol op 04.08, toen stond ik 96e op de wachtlijst.. ik mocht toen ook meekijken naar die leveringen. daar in de winkel gingen er op 05.08 3, op 14.08 10 en op 15.08 30 binnenkomen, er werd me dus beloofd dat het aantal telkens groter werd en dat ik dus spoedig (2 weken) mijn iphone zou hebben. Maar nu ondertussen al bijna 3 weken verder en nog altijd geen iPhone 4 voor mij. Ik had dan een mailtje gestuurd naar VDB, als volgt:
Beste,



Ik reserveerde in de winkel van Mol een iPhone 4 en ik had graag wat meer info gehad wat betreft het verloop van deze reservatie. Hebben jullie er enig idee van hoe lang het nog zou kunnen duren? Ik maakte deze reservatie op 04.08.2010 en op ‘mijn vandenborre’ kon ik enkel zien: ‘In afwachting voorraad – u wordt door ons gecontacteerd binnen de 14 dagen’. Nu is deze termijn wel verlopen, niet dat dat een ramp is, maar ik ben niet gecontacteerd. Ik was oorspronkelijk van plan om zelf dan maar eens te bellen, maar zo zwaar til ik er nu ook weer niet aan en ten slotte dan moet ook een verkoper aan de lijn komen die tegelijk ook nuttigere dingen kan doen in de winkel.



Ik wacht vol ongeduld op een antwoord, en natuurlijk ook op mijn iPhone 4 !



volgend antwoord kreeg ik terug:
Geachte Heer

Wij hebben uw mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

We kunnen spijtig genoeg nog geen datum geven, wij hopen dat leverancier dit kan leveren in september.
De vraag is zo groot dat de leverancier zelf moet wachten op de goederen.

Voor verdere vragen staan wij steeds tot uw dienst.

Wij danken u voor het vertrouwen.

De aankoopdienst

DUS, het is gewoon afwachten geblazen, of als iemand anders nog meer nieuws heeft?

AcidK 26-08-10 01:12

Ik had mijn gsm besteld bij VDB op 8 aug en ben mijn daarstraks mogen gaan afhalen in Hasselt dus voor mij is alles nog redelijk vlot gegaan... :O

Domboes 26-08-10 02:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AcidK (Bericht 545367)
Ik had mijn gsm besteld bij VDB op 8 aug en ben mijn daarstraks mogen gaan afhalen in Hasselt dus voor mij is alles nog redelijk vlot gegaan... :O

Heb de mijne ook rond die datum besteld, hopelijk heb ik hem ook binnenkort!

baia 26-08-10 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AcidK (Bericht 545367)
Ik had mijn gsm besteld bij VDB op 8 aug en ben mijn daarstraks mogen gaan afhalen in Hasselt dus voor mij is alles nog redelijk vlot gegaan... :O

16GB zeker?
Ik heb die van mij een paar dagen eerder besteld, en ik heb nog steeds niks :)

woetier 26-08-10 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baia (Bericht 545436)
16GB zeker?
Ik heb die van mij een paar dagen eerder besteld, en ik heb nog steeds niks :)

ja ik had ook een paar dagen voor hem besteld, en toch heeft hij hem voor mij ..
ik ben echt wanhopig aant worden :p

Treez 26-08-10 11:31

:mad: er zou vandaag weer een lading 16gb binnen komen...
de 32 gb pas 9 september.... ja! BOE!

voorschot kan je terug krijgen, in waardebon of ze schrijven het bedrag over... geen cash geld aan de kassa!

Domboes 26-08-10 16:09

Heb net telefoon gekregen, iPhone is binnen gekomen! De orders beginnen er door te komen zo blijkt het.

Treez 26-08-10 16:13

waaaaaaaaw den 32gb jij?????????

Domboes 26-08-10 16:23

Nah, 16Gb. Maar normaal gezien worden er evenveel van de 32GB geleverd als de 16GB versie.

De vraag naar de 32GB versie is zelfs groter dus mss leveren ze er wel meer?

Treez 26-08-10 16:30

ej, zou je dat daar in de winkel eens willen vragen voor zielige mensen als ik hie het zit met de 32gb??
ajb?? :rolleyes:

Domboes 26-08-10 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Treez (Bericht 546026)
ej, zou je dat daar in de winkel eens willen vragen voor zielige mensen als ik hie het zit met de 32gb??
ajb?? :rolleyes:

Sorry maar mijn pa gaat er voor me om, wanneer hij van zijn werk komt. :s

baia 26-08-10 17:58

Allee, de 16GB gaat daar ook vlot over de toonbank blijbaar :)
Had ik ook maar een 16GB besteld, dan had ik hem wsl vorige week al :D

AcidK 26-08-10 21:12

Ja ik had gevraagd hoe het met de wachtlijst zat toen ik hem wou bestellen... van de 16 GB waren er 10 in wacht en de 32 GB ware er 113 dus ik dacht dan neem ik maar de 16 GB :D ben er ech tevreden van... firmware zit nog op 4.0.1 dus heb al jailbreak uitgevoerd

baia 26-08-10 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Treez (Bericht 546026)
ej, zou je dat daar in de winkel eens willen vragen voor zielige mensen als ik hie het zit met de 32gb??
ajb?? :rolleyes:

Ej Treez, ik heb hem 5 Aug besteld, jij 13 aug :)
Als ik hem heb moet jij nog een weekje of vier bijtellen, en dan heb je hem ook. Ik laat wel iets weten...
Goog luck waiting :D

Treez 26-08-10 22:34

hahahahhaha, ze komen niet 1 per 1 binnen hoor! 4wkn extra lijkt me wat overdreven!

maar goed!
ik wed op 2 paarden dus we zullen zien :d

woetier 27-08-10 04:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baia (Bericht 546448)
Ej Treez, ik heb hem 5 Aug besteld, jij 13 aug :)
Als ik hem heb moet jij nog een weekje of vier bijtellen, en dan heb je hem ook. Ik laat wel iets weten...
Goog luck waiting :D

zoals ik al zei, ik reserveerde die van mij op 4 aug, dus ik zou hem normaal al moeten hebben he ..

Bylgus 27-08-10 07:36

Gisteren nog langs geweest bij vandenborre in Knokke om te reserveren, er stond nog een wachtlijst van 199 personen op de wachtlijst volgens de verkoper.
Denk toch dat ik elders anders zal moeten proberen want 199 personnen voor mij is me wat te veel !!
Vraag mij toch af hoeveel iphones vandenboore per week binnen krijg!?

baia 28-08-10 16:40

Weer een weekje bijgeteld bij de verwachte leverdatum.
De website zegt nu 27 Spetember.

woetier 29-08-10 03:53

Ik ben vandaag die van mij mogen gaan halen, bij de Mobistar, hoewel ze hem bij Mobistar later hadden aangekondigd als bij VDB, maar bij VDB moest ik mijn reservatie dus nog gaan annuleren, maar daar konden ze niet echt mee lachen en er worden 50 euro administratiekosten aangerekend..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.