//

Mobistar Bree

Mobistar Bree discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand de Iphone 4 gereserveerd bij Mobistar in Bree? Zoja moest je een voorschot betalen en hoelang is de wachtlijst en verwachte leveringsduur voor 16Gb?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-08-10, 11:56
brumke brumke is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard Mobistar Bree

Iemand de Iphone 4 gereserveerd bij Mobistar in Bree? Zoja moest je een voorschot betalen en hoelang is de wachtlijst en verwachte leveringsduur voor 16Gb?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-10, 12:05
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

De donderdagavond voor de release belde ik om te vragen hoe het daar zou zitten ivm beschikbaarheid enz. Ik kreeg als antwoord dat ze er géén zouden binnenkrijgen en dat er géén wachtlijst was. De dag erna belde ik terug om te vragen of ze mogelijk toch toestellen hadden binnengekregen, en toen kreeg ik te horen dat er reeds meer dan 40 man op een wachtlijst stond, en er voorschot betaald moest worden. Ik zou uw kans er dus niet wagen hoor, denk dat de wachttijd daar nog wel redelijk lang is.
  #3  
Oud 23-08-10, 12:13
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Ik ben/was ook van plan om naar Bree te rijden. Is niet echt ver vanuit Roermond. Maar nu ik bovenstaand bericht lees denk ik wel dat ik het nog niet gok. Eventjes wachten tot die wachtlijsten weg zijn en dan eens gaan kijken voor een toestel.

EDIT: Ik heb net naar Bree gebeld. Nieuwe voorraad komt volgens de meneer aan de lijn pas eind september begin oktober (hier geloof ik trouwens zelf geen snars van

Laatst gewijzigd door Sjord; 23-08-10 om 13:07.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mobistar en mobistar=2 ?? Flemishrav3r Orange 1 23-05-10 17:29
mobistar ice Archief 2 30-11-08 11:31
3G Mobistar DOWN JLT Orange 2 12-11-08 22:18
Mobistar ToCa Orange 21 05-01-08 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:48.