iPhone 4 bij Mobistar Heist-op-den-Berg (BE) discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat deze post zeer lokaal is, maar zijn er hier misschien toch mensen die hun iPhone 4 bij de mobistarshop in Heist-op-den-Berg hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 bij Mobistar Heist-op-den-Berg (BE)
Ik weet dat deze post zeer lokaal is, maar zijn er hier misschien
toch mensen die hun iPhone 4 bij de mobistarshop in Heist-op-den-Berg hebben gereserveerd? Zo ja, wanneer en hoe lang wacht je al / wacht je niet meer? ... Bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had mijn iPhone 32gb al 5 weken voor de lancering daar besteld. Ik stond eerste voor de 32 gb. De dag voor de lancering gebeld en ja hij zou klaarliggen voor mij.
Ik ga na mijn werk mijn reservatie ophalen. De man achter de toonbank verteld dat hij normaal in Lier staat en dat ze daar geen reservaties toelaten. Hij wist het zogezegt niet en zou de 4 binnen gekomen iphones verkocht hebben aan de mensen die stonden te wachten. Nu lees ik op dit forum dat dezelfde man om 9 uur tegen iemand die stond te wachten zei: Het heeft geen nut te wachten, want maar 4 iPhone en 40 reservaties. Dus die verkoper die normaal in Lier staat is een grote leugenaar. De verkoper van Heist-op-den-berg heeft mij wel goed geholpen. En dezelfde dag had ik mijn iPhone van de verkoper die toen in Aarschot stond. Eindelijk een man van zijn woord. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem hier gereserveerd 4 weken voor lancering en heb hem nu een week.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij Mobistar Maasmechelen M2 | Aeg | Koopinformatie België | 21 | 28-09-10 12:32 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
iPhone 4 bij Van Den Borre? | KI2000 | Orange | 1 | 12-08-10 09:48 |
iPhone 4 reserveren bij Mobistar | ugene | Koopinformatie België | 4 | 26-07-10 13:10 |
|
|