//

iPhone 4 bij Mobistar Heist-op-den-Berg (BE)

iPhone 4 bij Mobistar Heist-op-den-Berg (BE) discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat deze post zeer lokaal is, maar zijn er hier misschien toch mensen die hun iPhone 4 bij de mobistarshop in Heist-op-den-Berg hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-10, 00:04
THOMAStms THOMAStms is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard iPhone 4 bij Mobistar Heist-op-den-Berg (BE)

Ik weet dat deze post zeer lokaal is, maar zijn er hier misschien
toch mensen die hun iPhone 4 bij de mobistarshop in
Heist-op-den-Berg hebben gereserveerd? Zo ja, wanneer en hoe lang
wacht je al / wacht je niet meer? ...

Bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-10, 09:59
Applefan42 Applefan42 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Lier
Berichten: 20
Standaard

Ik had mijn iPhone 32gb al 5 weken voor de lancering daar besteld. Ik stond eerste voor de 32 gb. De dag voor de lancering gebeld en ja hij zou klaarliggen voor mij.
Ik ga na mijn werk mijn reservatie ophalen. De man achter de toonbank verteld dat hij normaal in Lier staat en dat ze daar geen reservaties toelaten. Hij wist het zogezegt niet en zou de 4 binnen gekomen iphones verkocht hebben aan de mensen die stonden te wachten.
Nu lees ik op dit forum dat dezelfde man om 9 uur tegen iemand die stond te wachten zei: Het heeft geen nut te wachten, want maar 4 iPhone en 40 reservaties. Dus die verkoper die normaal in Lier staat is een grote leugenaar. De verkoper van Heist-op-den-berg heeft mij wel goed geholpen. En dezelfde dag had ik mijn iPhone van de verkoper die toen in Aarschot stond. Eindelijk een man van zijn woord.
  #3  
Oud 06-09-10, 14:46
Bemay Bemay is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb hem hier gereserveerd 4 weken voor lancering en heb hem nu een week.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij Mobistar Maasmechelen M2 Aeg Koopinformatie België 21 28-09-10 12:32
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 01:19
iPhone 4 bij Van Den Borre? KI2000 Orange 1 12-08-10 09:48
iPhone 4 reserveren bij Mobistar ugene Koopinformatie België 4 26-07-10 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.