iphone 3GS in MAKRO €429 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo binnenkort staat de iphone 3GS 8GB in aanbieding in de makro in België voor 429 euro, is dit nog de moeite om te kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3GS in MAKRO €429
Hallo
binnenkort staat de iphone 3GS 8GB in aanbieding in de makro in België voor 429 euro, is dit nog de moeite om te kopen of beter een 4 kopen of meteen wachten op de nieuwe maar deze zal wel al reeds boven de 750 euro liggen lees op op verscheidene sites? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja, met de geruchten dat iOS5 niet op de 3GS zal uitkomen zou ik eerder geneigd zijn een iPhone 4 te kopen of wachten op de nieuwe.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet in mijn ogen minstens best een iphone 4 kopen dan, al raad ik iedereen aan die nu nog geen iphone 4 heeft om te wachten tot de iphone 5 of iphone 4s zal uitkomen, ik weet ook niet welke naam ze hun nieuwe iphone gaan geven. |
|
|||
|
|||
Ik vind het gewoon stom dat ze een 3GS met slechts 8gb hebben uitgebracht toen de 4 uitkwam. Was het een 16gb, dan zou ik het advies geven om te kopen. Maar de 4 in een 16 GB versie kost €599 en dan is zelfs €429 te veel voor een 3GS met slechts 8gb. Want je hebt én een ouder model én een kleinere harde schijf.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
|
|