//

Iphone diefstal Brussel-Taxipost

Iphone diefstal Brussel-Taxipost discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Aan alle slachtoffers van diefstallen gepleegd door TAXIPOST en of ABX Gelieve zo snel mogelijk telefonisch contakt op te nemen met mijn collega : Hoofd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 21-04-08, 18:57
thedude thedude is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Aan alle slachtoffers van diefstallen gepleegd door TAXIPOST en of ABX

Gelieve zo snel mogelijk telefonisch contakt op te nemen met mijn collega : Hoofd Inspekteur Gerechtelijke Politie Brussel HARDY op het nummer : 02/279/74/43

Gelieve te vermelden dat U ook een slachtoffer bent inzake diefstallen gepleegd door ABX of Taxipost en vermelden dat U door JOHN doorgestuurd bent naar hem.

ZEKER DOEN MENSEN, NIET AARZELEN alleen op deze manier kunnen de dieven worden gevat.

Vriendelijke groet,

John
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 21-04-08, 19:03
thedude thedude is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske666 Bekijk bericht
Mijn iphone is eindelijk vrijgegeven op de douane op 08/04/08 en blijkt nu gestolen te zijn op het depot van taxipost. Ze vertelden me doodleuk dat mijn pakje niet meer te vinden is en dat ik maar een mailtje moet sturen naar custumer service, wat ik uiteraard dadelijk gedaan heb.

Enig idee wat ik nog kan doen en of ik eventueel juridische stappen kan ondernemen??
Aan alle slachtoffers van diefstallen gepleegd door TAXIPOST en of ABX

Gelieve zo snel mogelijk telefonisch contakt op te nemen met mijn collega : Hoofd Inspekteur Gerechtelijke Politie Brussel HARDY op het nummer : 02/279/74/43

Gelieve te vermelden dat U ook een slachtoffer bent inzake diefstallen gepleegd door ABX of Taxipost en vermelden dat U door JOHN doorgestuurd bent naar hem.

ZEKER DOEN MENSEN, NIET AARZELEN alleen op deze manier kunnen de dieven worden gevat.

Vriendelijke groet,

John
  #43  
Oud 21-04-08, 19:04
Turgon's schermafbeelding
Turgon Turgon is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 35
Standaard

Hm vreemd, ik heb geluk gehad dan, want mijn 16 Gb iPhone is vrijdag aangekomen. Perfect sealed enzo. Wel 96 belastingen moeten betalen :s Veel succes!
  #44  
Oud 21-04-08, 19:05
thedude thedude is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

You lucky bastard ;-)
  #45  
Oud 19-06-08, 13:38
CTD CTD is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1
Standaard

Beste leden,

Ik denk niet dat het hier enkel om een bende gaat die Iphones steelt. Ik heb op 19 mei een speciale autoradio laten overkomen van LA. De radio was een speciaal model met Iphone interphase. Hij is op 23 Mei België binnengekomen. Ik werd onmiddelijk gevraagd een betalingsbewijs door te faxen (wat ik ook direct gedaan heb).

Taxipost zegt dat het pakket nog steeds bij de douane van ABX ligt. Ze hebben al diverse telefoontjes gepleegd en diverse mails gestuurd naar ABX, maar mijn pakje is verdwenen (ooooh, mysterieus!).

Gegroet

CTD
  #46  
Oud 19-06-08, 14:46
joske666 joske666 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Indien je zoiets aan de hand hebt en de verkoper wil je vergoeden geen probleem, in alle andere gevallen neem je indien je betaald hebt met visa best contact op met BCC. Even een formulier doorfaxen en je hebt je geld binnen de week terug... Dit was toch zo in mijn geval
  #47  
Oud 19-06-08, 16:34
lukasverduyn lukasverduyn is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard

Gebeurt dit vaak? En er kan toch klacht ingediend worden bij DE POST, want Taxipost is van hen... Ik ben van plan om een fototoestel te laten overkomen, is dit dan nog te betrouwen? En hoe snel wordt iets vastgehouden aan de douane? En hoe wordt dan bepaald hoeveel invoertaks je moet betalen?
  #48  
Oud 19-06-08, 17:07
joske666 joske666 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Nope, post is naar eigen zeggen niet verantwoordelijk omdat "het pakje uit het buitenland komt en bijgevolg niet onder hun gebruiksvoorwaarden valt"
Met een fototoestel heb je minder kans, iphones werden geviseerd omdat deze belangrijk waren.. Hoeveel invoertaksen op fototoestellen bedragen weet ik niet, maar dit kan je wel ergens online vinden neem ik aan...
  #49  
Oud 19-06-08, 20:36
lukasverduyn lukasverduyn is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske666 Bekijk bericht
Nope, post is naar eigen zeggen niet verantwoordelijk omdat "het pakje uit het buitenland komt en bijgevolg niet onder hun gebruiksvoorwaarden valt"
Met een fototoestel heb je minder kans, iphones werden geviseerd omdat deze belangrijk waren.. Hoeveel invoertaksen op fototoestellen bedragen weet ik niet, maar dit kan je wel ergens online vinden neem ik aan...
Dus misschien beter met één en dezelfde organisatie... Zoals UPS bijvoorbeeld?
  #50  
Oud 20-06-08, 16:26
joske666 joske666 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

jep, ups of dhl of iets dergelijks alhoewel daar ook diefstallen gebeuren. zolang het maar niet usps is want dan wordt het pakje van zodra in Belgie is aan taxipost doorgegeven
  #51  
Oud 25-06-08, 18:42
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

pff niet normaal je durft bijna niks meer te verzenden tegenwoordig..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen in Brussel Zuid ? absrnd Koopinformatie België 2 26-11-08 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.