iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4s in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/99967-iphone-4s-belgie.html)

CptYanni 05-10-11 17:54

iPhone 4s in België
 
Post hier jouw laatste bevindingen over het bestellen van de iPhone 4s (wachtrijen) en dergelijke. Zo is iedereen toch op de hoogte van de 'plaatselijke' informatie ;). Momenteel enkel nog maar een 'schrijf in knop' bij de mobistar-site... (Mobistar - iPhone - Home)

b-ice 05-10-11 19:48

Ik heb mij allesinds al ingeschreven .Als vorig jaar zal ik er zeker terug proberen bij te zijn in Gent .

Deze 4s zal voor mij wss de witte 16 GB worden .

Donat 05-10-11 23:38

Je kan je bij telenet ook inschrijven :http://telenet.be/3145/0/1/nl/thuis/mobiel/iphone.html#

Het zal dus wss niet meer exclusief Mobistar worden denk ik.

Ik hoop dat je gewoon de week ervoor op de apple store BE kan bestellen.

CptYanni 06-10-11 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donat (Bericht 710258)
Je kan je bij telenet ook inschrijven :http://telenet.be/3145/0/1/nl/thuis/mobiel/iphone.html#

Het zal dus wss niet meer exclusief Mobistar worden denk ik.

Ik hoop dat je gewoon de week ervoor op de apple store BE kan bestellen.

Hoop stiekem hetzelfde, of bij de Switch (hoewel die ook redelijk chaotisch zijn als het op pre-orderen aankomt...).

neill 10-10-11 13:36

Laten we inderdaad gewoon allemaal hopen dat er rechtstreeks bij apple (pre)besteld kan worden zoals in Duitsland, Frankrijk etc zodat we van die mobistar onzin af zijn...

Racingboy 10-10-11 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neill (Bericht 711778)
Laten we inderdaad gewoon allemaal hopen dat er rechtstreeks bij apple (pre)besteld kan worden zoals in Duitsland, Frankrijk etc zodat we van die mobistar onzin af zijn...

Maar dan ook hopen dat je hem hebt op 28/10. Ik vermoed dat hij wel op de Apple site zal komen maar met een levertijd van x aantal dagen weken zodat je hem nooit op dag 1 hebt.

Donat 11-10-11 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 711817)
Maar dan ook hopen dat je hem hebt op 28/10. Ik vermoed dat hij wel op de Apple site zal komen maar met een levertijd van x aantal dagen weken zodat je hem nooit op dag 1 hebt.

Pre order week op voorhand op de apple website zou ideaal zijn!

Beejay 13-10-11 10:01

Weet iemand al iets meer?

Diddy 13-10-11 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beejay (Bericht 714732)
Weet iemand al iets meer?

Nee geen nieuws! Ik zal alvast op dit forum posten van zodra ik ergens elektronisch kan pre orderen! Ik wacht vooral op berichtgeving van Mobistar en apple store zelf

apotheosis 13-10-11 13:31

Ochja, typisch belgie, in alle landen weten ze al wanneer ze kunnen pre ordenen en weten ze de prijzen al behalve in belgie, hier zijn het echt een bende slakken, ik ga de iphone 4s morgen-overmorgen al proberen op de kop te tikken.

Diddy 13-10-11 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 715036)
Ochja, typisch belgie, in alle landen weten ze al wanneer ze kunnen pre ordenen en weten ze de prijzen al behalve in belgie, hier zijn het echt een bende slakken, ik ga de iphone 4s morgen-overmorgen al proberen op de kop te tikken.

Ik heb er ook al aan gedacht om morgen even de grens over te gaan, maar ik weet niet waar er vorige keer de grootste voorraad was, en waar er naast de pre orders ook nog een losse verkoop mogelijk is! Velen spreken over Oberhausen...

apotheosis 15-10-11 19:29

Oef, ik ben er vanaf, heb eindelijk voor een leuke prijs een iphone 4s 32GB kunnen kopen, andere lieten niks weten, wilden mij zelfs oplichten en degene die iets lieten wilden altijd teveel geld voor zoals bv voor een 64GB 1100-1150 euro,lol.
Voor een 32GB vroegen ze ook 950 euro.

Gelukkig toch iemand gevonden die een zeg maar eerlijkere prijs voor vroeg waarvoor grote dank, mijn doel was een 64GB maar 32GB is ook oke :).

Mijn dag is goed.

bakkietje 16-10-11 08:41

prijzen wél, pre-ordenen niet
BelCompany

Mr.Bluestar 16-10-11 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 717752)
Oef, ik ben er vanaf, heb eindelijk voor een leuke prijs een iphone 4s 32GB kunnen kopen, andere lieten niks weten, wilden mij zelfs oplichten en degene die iets lieten wilden altijd teveel geld voor zoals bv voor een 64GB 1100-1150 euro,lol.
Voor een 32GB vroegen ze ook 950 euro.

Gelukkig toch iemand gevonden die een zeg maar eerlijkere prijs voor vroeg waarvoor grote dank, mijn doel was een 64GB maar 32GB is ook oke :).

Mijn dag is goed.

Wat heb je er nu uiteindelijk aan moeten geven?

apotheosis 16-10-11 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar (Bericht 718374)
Wat heb je er nu uiteindelijk aan moeten geven?

Dat houd ik voor me :).

Racingboy 16-10-11 19:37

Vandaag via via gehoord dat ze in Mediamarkt er op de release (28/10) ook zullen hebben.

Natuurlijk is het maar via via, maar als de Phonehouse er in pre-order aanbiedt, Belcompany prijzen online en nu ook van Mediamarkt, dan begin ik toch te geloven dat Mobistar (&Telenet) het alleenrecht van de verkoop van de iPhone kwijt is.

Maar toch ga ik proberen bij Mobistar te staan de 28ste, toch op zeker spelen.

Raf.be 17-10-11 11:31

Vandenborre gaat de iPhone 4S ook verkopen, er staat een inschrijf-formulier op hun website. 't Ziet er dus idd naar uit dat we niet meer van Mobistar afhankelijk zijn voor de distributie in België.

v8x 17-10-11 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 718459)
Vandaag via via gehoord dat ze in Mediamarkt er op de release (28/10) ook zullen hebben.

Natuurlijk is het maar via via, maar als de Phonehouse er in pre-order aanbiedt, Belcompany prijzen online en nu ook van Mediamarkt, dan begin ik toch te geloven dat Mobistar (&Telenet) het alleenrecht van de verkoop van de iPhone kwijt is.

Mobistar was dat alleenrecht al kwijt voor de iPhone 4. En waar zie jij de prijzen van belcompany staan?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 718459)
Maar toch ga ik proberen bij Mobistar te staan de 28ste, toch op zeker spelen.

Vreemde beslissing, je hoopt dat Mobistar het alleenrecht kwijt is, je weet dat andere winkels de iphone 4s op de dag van release gaan hebben en toch ga naar Mobistar.

Racingboy 17-10-11 16:04

Prijzen Belcompany op hun website: http://site.belcompany.be/product.php?id=1057

Ik weet niet dat de andere winkels de iPhone 4S op de release hebben = geen zekerheid.
Indien Mobistar weer een soort van pre-release doet, en je hebt je ingeschreven ben je voor 99% zeker dat je er eentje hebt.

franklinv 17-10-11 16:54

Zonet de bevestiging gekregen dat je vanaf nu de iphone 4s kan bestellen bij mediamarkt in Hasselt, en dus waarschijnlijk overal bij MM in Belgie! (op hun website staat een link naar hun facebookpagina)

4JC 17-10-11 17:19

Ik denk dat hij duurder wordt want de gewone iphone 4 was al wat duurder in de apple store dan in Nederland. Komen nog altijd die harddisk taksen op.

ThomasSch 17-10-11 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door franklinv (Bericht 719134)
Zonet de bevestiging gekregen dat je vanaf nu de iphone 4s kan bestellen bij mediamarkt in Hasselt, en dus waarschijnlijk overal bij MM in Belgie! (op hun website staat een link naar hun facebookpagina)

Met voorschot krijg ik aan de telefoon te horen.

Beejay 17-10-11 23:41

Link? Zie niets...

LEGACY 18-10-11 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasSch (Bericht 719184)
Met voorschot krijg ik aan de telefoon te horen.

Is er dan iets gezegd over wanneer je de iPhone zeker hebt ?

Dikkembergs85 18-10-11 11:17

Vandaag mail gestuurd naar vandenborre en reactie gehad dat ze de prijs nog niet weten. Geen reactie op mijn vraag of ik hem kon bestellen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2011 om 12:11 ----------

Had dus ook een mailke gestuurd naar de media markt :)
Heb een reactie gehad dat de iphone 4s normaal begin november in de rekken zal liggen maar hij zei dat dit later ook kon zijn want volgens hem kon apple die datum nog verleggen. Dus geen 4s op 28/10 bij media markt.
Bestellen kon in de winkel met een voorschot.

RoelG 18-10-11 13:52

Mediamarkt: 20% voorschot van aankoopprijs (dus ongeveer 125€) zonder garantie dat hij er op 28 okt is... NIET DUS :)

ThomasSch 18-10-11 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LEGACY (Bericht 719539)
Is er dan iets gezegd over wanneer je de iPhone zeker hebt ?

Dat weet zo te zien geen enkele winkel met zekerheid.
Zijn er trouwens buiten The Phone House al meer ketens in België bekend waar je online kan reserveren?

Dikkembergs85 18-10-11 17:12

Is het normaal dat het zo "lang" duurt alvorens een beetje informatie vrijkomt over de levering, prijs, ... van de 4s?

Ikzelf heb eigenlijk geen ervaring met het kopen van de iphone op de eerste leveringsdag...
Paar jaar geleden Iphone 3G gekocht maar pas maanden nadat die uitgekomen was maar wil nu overstappen naar een 4s.

Enig idee wanneer we gaan weten hoeveel die kost? Is het nog mogelijk dat 28 oktober nog verlaat word door het grote succes?

Gtz

WDS001 18-10-11 17:20

Vorig jaar opende Mobistar de reservering maar een kleine week voor de lancering, dus begin volgende week (dinsdag of woensdag) kunnen we volgens mij meer informatie verwachten.

franklinv 18-10-11 19:27

iphone4s in mediamarkt Belgie
 
De ipad2 reserveerde ik ook (met voorschot) bij mediamarkt, en ik kon hem mooi op de dag van de release afhalen. Mijn voorschot voor de 4s 32gb is betaald, we zullen wel zien...

apotheosis 18-10-11 20:38

Ben content ik er al vanaf ben.
Houd u aar vast aan de batterijduur die stuk sneller naar beneden zakt :).
Ik ga me externe batterij aanschaffen binnenkort, batterij gaat belange zolang nie mee als in ios 4.

Dikkembergs85 18-10-11 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 720069)
Ben content ik er al vanaf ben.
Houd u aar vast aan de batterijduur die stuk sneller naar beneden zakt :).
Ik ga me externe batterij aanschaffen binnenkort, batterij gaat belange zolang nie mee als in ios 4.

Met mijne 3G moet ik ook elke dag opladen. Hoe zit het bij u met de 4s? Wa is een externe battery eigenlijk, hoe zit da just in elkaar?

NH2505 19-10-11 00:19

GCA
 
Ik heb er eentje gepreorderd bij de GCA winkel te Roeselare heb 50 € voorschot betaald. Normaal vanaf 28/10 leverbaar, ben benieuwd.... Zal tevreden zijn om mijn 3G te mogen doorgeven aan mijn echtgenoot in ruil voor de allernieuwste iPhone! :d

apotheosis 19-10-11 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dikkembergs85 (Bericht 720184)
Met mijne 3G moet ik ook elke dag opladen. Hoe zit het bij u met de 4s? Wa is een externe battery eigenlijk, hoe zit da just in elkaar?

Ik ben nogal zeg maar een intensieve gebruiker en nu ga ik per dag mss 2keer moeten opladen inplaats van 1keer, zeker als ik thuis ben of meerdere uren ergens naartoe ben.
Batterij gaat snel naar beneden zeker als je surft via 3G en de film camera gebruikt enz....
Via Wi-Fi valt nog mee maar toch, als je eens een dagske zal weggaan en wat wil filmen enzo dan ga je het aan je rekker hebben, ik zal sowieso nie toekomen dan daarmee ga ik deze week mss nog een externe batterij voor kopen zoals bv deze:

Mophie Juice Pack Powerstation 2

Kost wel wat geld maar kan je tot 3keer opnieuw je iphone mee opladen.

torres2010 19-10-11 01:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 720255)
Ik ben nogal zeg maar een intensieve gebruiker en nu ga ik per dag mss 2keer moeten opladen inplaats van 1keer, zeker als ik thuis ben of meerdere uren ergens naartoe ben.
Batterij gaat snel naar beneden zeker als je surft via 3G en de film camera gebruikt enz....
Via Wi-Fi valt nog mee maar toch, als je eens een dagske zal weggaan en wat wil filmen enzo dan ga je het aan je rekker hebben, ik zal sowieso nie toekomen dan daarmee ga ik deze week mss nog een externe batterij voor kopen zoals bv deze:

Mophie Juice Pack Powerstation 2

Kost wel wat geld maar kan je tot 3keer opnieuw je iphone mee opladen.

op de link staat niks over hoeveel keer je het kan opladen. wel dat het tot 4 keer sneller gaat. er staat wel 90% efficiëntie dus denk ik dat het 1 keer oplaad tot 90 %

heb een maand geleden deze voor 20 euros gekocht
iBOOD.com - Internet's Best Online Offer Daily!

lelijk maar it gets the job done. +/-70% extra batterij. handing door op reis

LEGACY 19-10-11 09:25

Heeft er iemand al bij een Mobistar center ge-preorderd ? Zoja, waar ?
Ik heb me al ingeschreven op hun site, maar nog niet in een fysieke winkel..

Beejay 19-10-11 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LEGACY (Bericht 720328)
Heeft er iemand al bij een Mobistar center ge-preorderd ? Zoja, waar ?
Ik heb me al ingeschreven op hun site, maar nog niet in een fysieke winkel..

Op die site is het enkel voor een nieuwsbrief om te laten weten als hij er is, toch? Of heb jij iets anders gezien?

Voor de rest nog niet mogelijk, heb al enkele keren rondgebeld maar ze schepen je zo af.

Ik zie die link nu wel niet meer op de site staan? Zouden ze aan het updaten zijn voor echte preorders?

LEGACY 19-10-11 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beejay (Bericht 720422)
Op die site is het enkel voor een nieuwsbrief om te laten weten als hij er is, toch? Of heb jij iets anders gezien?

Voor de rest nog niet mogelijk, heb al enkele keren rondgebeld maar ze schepen je zo af.

Ik zie die link nu wel niet meer op de site staan? Zouden ze aan het updaten zijn voor echte preorders?

Ik heb me gewoon ingeschreven op hun site voor een seintje als de iPhones er zijn, ja..

Ik zie het ook niet meer staan, maar ik verwacht helemaal niet dat er iets achter zit hoor.. :-)

Racingboy 19-10-11 12:19

Staat er wel vrij leeg nu links in de hoek. Hopelijk gaan ze nog pre-orders doen of zijn ze de voorbereiding aan het doen voro volgende week vrijdag.

RoelG 19-10-11 13:02

Vanaf nu te reserveren bij Vanden Borre:
GSM / Smartphone bij Vanden Borre : Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

Alleen geen garantie op levertermijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.