Nieuwe iPad reserveren? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik de nieuwe iPad gaan reserveren? Ik moet namelijk de 23ste de hele dag naar school en ik wil hem graag die dag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPad reserveren?
Hoe kan ik de nieuwe iPad gaan reserveren? Ik moet namelijk de 23ste de hele dag naar school en ik wil hem graag die dag ophalen. Ik wil niet de kans lopen dat hij uitverkocht is dus is er een manier waarop ik hem kan reserveren? Bijvoorbeeld bij de Apple store o.i.d. ?
Mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hij zal vanzelf in de Nederlandse Apple online store te koop komen. Ik denk dat dat over een week het geval zal zijn. Even geduld hebben dus
|
|||
|
|||
Maar ik zou hem graag diezelfde vrijdag willen hebben. Ik neem aan dat hij dan later aankomt i.v.m. verzending?
|
|
||||
|
||||
Ga daar maar wel van uit. Geduld is een schone zaak
|
|
||||
|
||||
en volgens mij heb ik een keer gelezen dat er niet gereserveerd mag worden.
|
||||
|
||||
Waarom zijn die lanceringen nu altijd op vrijdag?
Dan maar even kijken of ik een keer kan spijbelen tijdens mijn gymles... |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk wel meer dan alleen de gymles spijbelen, volgens mij zul je toch echt minstens een paar uur van te voren bij de winkel moeten gaan liggen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad reserveren mag niet van Apple Nederland? | cremerhm | iPad algemeen | 129 | 26-03-11 11:46 |
Iphone reserveren in Duitsland?! | Caba | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 16-11-10 06:51 |
Belcompany iPhone 4 reserveren | Jappieh | Koopinformatie Nederland | 2 | 22-06-10 13:43 |
iPad reserveren in de VS en zelf ophalen. | Snader | iPad algemeen | 8 | 20-04-10 15:27 |
|
|