iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen bij Gravis.de (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/145629-iphone-5s-kopen-gravis-de.html)

Patrique 06-10-13 21:26

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en toch vanavond nog een bestelling geplaatst bij Gravis voor een witte/zilveren 32GB. Ben benieuwd of ik hem dan toch nog eerder heb dan dat ie in NL te verkrijgen is. Daarnaast moet je in NL ook maar weer afwachten wat de levertijden gaan worden!

iAPpel 06-10-13 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrique (Bericht 922320)
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en toch vanavond nog een bestelling geplaatst bij Gravis voor een witte/zilveren 32GB. Ben benieuwd of ik hem dan toch nog eerder heb dan dat ie in NL te verkrijgen is. Daarnaast moet je in NL ook maar weer afwachten wat de levertijden gaan worden!

Denk dat je er verstandig aan gedaan hebt. Annuleren kan altijd, als het nodig is.

scoop1 07-10-13 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 922164)
Volgens mij wel.. Ben benieuwd naar de status van 'Scoop1' daar het mij nog steeds niet duidelijk is welke melding hij nu echt ontvangen heeft per mail.

"Offen" ook

iAPpel 07-10-13 08:00

Bij gravis is de 32 GB zwart en zilver weer op voorraad!!

knny 07-10-13 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel (Bericht 922374)
Bij gravis is de 32 GB zwart en zilver weer op voorraad!!

zwart inmiddels niet meer zie ik :)

iAPpel 07-10-13 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knny (Bericht 922378)
zwart inmiddels niet meer zie ik :)

Snap jij het nog?? Stond sofort lieferbar maar wel nog enkele op voorraad erbij. Dit zou toch moeten betekenen dat degene die vrijdag 1 van deze 2 hadden besteld, deze week zou moeten krijgen, lijkt mij :)
Zwart ook nog steeds leverbaar

Stina 07-10-13 08:42

Zojuist een 'Auftragsbestätigung' email gekregen voor de 64GB Grey.

Nu maar afwachten of deze inderdaad op voorraad was zoals leek op vrijdag of dat ik toch op een nieuwe levering moet wachten.

boy1308 07-10-13 08:48

Rommel... Wou er bestellen en nu is onbekende reden mijn VISA geweigerd via mijn Paypal en ook ineens niks meer in voorraad... ;)

iAPpel 07-10-13 08:55

Nu alleen nog de 32 GB zilver beschikbaar

desonnaville 07-10-13 08:57

Dat is top, ik wilde net de 32GB wit silver hebben!

iAPpel 07-10-13 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville (Bericht 922403)
Dat is top, ik wilde net de 32GB wit silver hebben!

Zou zeggen, wees er snel bij!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 08:59 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stina (Bericht 922390)
Zojuist een 'Auftragsbestätigung' email gekregen voor de 64GB Grey.

Nu maar afwachten of deze inderdaad op voorraad was zoals leek op vrijdag of dat ik toch op een nieuwe levering moet wachten.

Was de 64 GB ook op voorraad dan?

Stina 07-10-13 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel (Bericht 922407)
Was de 64 GB ook op voorraad dan?

Yep, volgens de website vrijdag middag in ieder geval wel.

desonnaville 07-10-13 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel (Bericht 922407)
Zou zeggen, wees er snel bij!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 08:59 ----------



Was de 64 GB ook op voorraad dan?

Direct besteld ook!

glennvho 07-10-13 09:03

Ik heb er besteld op 24 september, een 32gb space grey. Als er al voorraden waren dan zit ik nog steeds niet bij de gelukkigen die één opgestuurd krijgen.

Gisteren heb ik ook de vraag gesteld wanneer mijn order geleverd zou worden op hun facebook pagina. Als ik antwoord heb laat ik het zeker weten hier.

BenzCLA 07-10-13 09:04

Je kunt geen bestelling meer plaatsen dus het zal plat liggen met alle waarschijnlijkheid.. van het weekend al in Keulen en Oberhausen geweest wat helaas zonder succes was..

kenneth12345 07-10-13 09:07

Vrijdag besteld, nog geen 'slecht nieuws mail' gekregen... Geen reactie via twitter/mail... Wacht dus op 'hopelijk' goed nieuws

iAPpel 07-10-13 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 (Bericht 922417)
Vrijdag besteld, nog geen 'slecht nieuws mail' gekregen... Geen reactie via twitter/mail... Wacht dus op 'hopelijk' goed nieuws

Ik heb eerder goede ervaringen met Gravis gehad maar dit vind ik echt slecht. Communiceer op z'n minst wat je status is en wees de klanten voor met hun vragen. Maar goed, ze maken het goed als ze snel leveren ;)

rosh 07-10-13 09:21

IK DENK DAT wij te ongeduldig worden...

we moeten het geduld bewaren..

je zal geen idee hebben hoeveel orders ze ontvangen zullen hebben..
Meer dan 25.000 zeker..

het systeem en server en man capaciteit kan dat echt niet in 2-3dgn verwerken hoor..

En je moet nagaan, Bij elke ORder is het Administratief werk.
Ze moeten eerst controleren of de betaling daadwerkelijk binnen is bij elke order en dan pas gaat hij naar de Magazijn..
Dit kan echt dagen duren hoor..

we houden ff geduld.. geef die mensen de tijd....
ze zijn wel apple retailer, maar niet apple zelf :D

**qua payment hoeven we niet zorgen te maken... indien het niet lukt, kan je altijd annuleren... en heb je geld zsm terug..

sparc 07-10-13 09:26

Ik heb Gravis zojuist gebeld:
- Er was vrijdag helemaal geen voorraad
- Ze hebben momenteel geen enkele iPhone 5s op voorraad
- Het gaat weken duren en ze hebben geen indicatie wanneer ze voorraad ontvangen.
- Het cancellen van de bestelling kan via hun e-mail adres.

fuqua 07-10-13 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 922434)
Ik heb Gravis zojuist gebeld:
- Er was vrijdag helemaal geen voorraad
- Ze hebben momenteel geen enkele iPhone 5s op voorraad
- Het gaat weken duren en ze hebben geen indicatie wanneer ze voorraad ontvangen.
- Het cancellen van de bestelling kan via hun e-mail adres.

haha dus "spontaan" sprong alles "op voorraad" bij hun ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.