iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen bij Gravis.de (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/145629-iphone-5s-kopen-gravis-de.html)

sparc 07-10-13 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuqua (Bericht 922440)
haha dus "spontaan" sprong alles "op voorraad" bij hun ?

Vind het belachelijk.. Ik ga mijn order waarschijnlijk cancelen. Na afgelopen vrijdag verwacht ik dat ze zowiezo veel te veel orders open hebben staan en dat dat de komende maand niet meer afgerond gaat worden.

kenneth12345 07-10-13 09:36

Net hetzelfde hier, via tweet... ik zeg hun dat ik het niet snap... Dat ze mij eerst laten bestellen omdat hun site aangaf dat ze doodleuk stock hadden en nu weten ze van niets... Ze vroegen nu mijn track id...

fuqua 07-10-13 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 922441)
Vind het belachelijk.. Ik ga mijn order waarschijnlijk cancelen. Na afgelopen vrijdag verwacht ik dat ze zowiezo veel te veel orders open hebben staan en dat dat de komende maand niet meer afgerond gaat worden.

blijft bizar, krijg het idee dat ze allemaal van niks weten daar, maar een website gaat niet zo maar ff aangeven dat alles op voorraad is geweest, en dan nog die slechte communicatie daarover, niks geen bericht op facebook, hun website of twitter om nu eens uitteleggen wat er precies aan de hand was.

kenneth12345 07-10-13 09:41

Ze leggen mij net uit dat hun site klopte.. Er was voorraad, maar de vraag was groter dan het aanbod....

glennvho 07-10-13 09:42

Dit kreeg ik net als reactie op mijn vraag op hun facebook pagina:

Good Morning Glenn. No Sry there´s no new Information about Your Order. If Your Order is shipped we send You a Email with the Tracking ID. Best Regards GRAVIS Service-Team

Ik heb op 24 september besteld.

jomavi 07-10-13 09:48

Ik heb zojuist mijn bestelling van afgelopen vrijdag geannuleerd. En nu maar hopen dat ik de vooruitbetaling snel terug ontvang via PayPal.

sparc 07-10-13 09:52

Ook gecancelled..

AntichristSupa 07-10-13 09:53

25 sept besteld, ze hopen deze week te kunnen versturen maar geven geen garanties..

fuqua 07-10-13 09:55

als je via paypal met cc gekoppeld, maar bedrag is van cc gegaan, op paypal stond geen geld hebt betaald, komt het geld dan terug naar de cc of naar paypal ?

jomavi 07-10-13 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntichristSupa (Bericht 922462)
25 sept besteld, ze hopen deze week te kunnen versturen maar geven geen garanties..

Volgens mij houden ze je aan het lijntje. Helaas voor je!

iAPpel 07-10-13 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 922434)
Ik heb Gravis zojuist gebeld:
- Er was vrijdag helemaal geen voorraad
- Ze hebben momenteel geen enkele iPhone 5s op voorraad
- Het gaat weken duren en ze hebben geen indicatie wanneer ze voorraad ontvangen.
- Het cancellen van de bestelling kan via hun e-mail adres.

Zojuist ook even gebeld. Ze kon vandaag nog niet zeggen of mijn order is gekoppeld aan voorraad die ze vrijdag hebben gehad (ze hadden volgens haar wel voorraad afgelopen vrijdag). Ivm grote aantallen orders, moeten ze uitzoeken welke order "recht" heeft op een iPhone van afgelopen vrijdag-voorraad. Ze vroeg om dinsdag of woensdag terug te bellen en dan hebben ze meer info hierover.

sparc 07-10-13 10:19

AAAAARRRGHHH.... Niet te geloven. Heb net besloten Gravis boos op te bellen over de situatie.. Dat ik al een 'cancel' mail verstuurd heb maar toch even wilde zeggen wat ik er van denk. Nu krijg ik te horen dat mijn iPhone vandaag verstuurd zal worden.. Niet te geloven (maar wel positief)..

fuqua 07-10-13 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 922481)
AAAAARRRGHHH.... Niet te geloven. Heb net besloten Gravis boos op te bellen over de situatie.. Dat ik al een 'cancel' mail verstuurd heb maar toch even wilde zeggen wat ik er van denk. Nu krijg ik te horen dat mijn iPhone vandaag verstuurd zal worden.. Niet te geloven (maar wel positief)..

wow what ? heb je dat te horen gekregen of zie je dat op hun website ?

desonnaville 07-10-13 10:22

Vanmorgen de witte 5S 32GB direct besteld, stond op voorraad. Nou maar even afwachten dan.. Iemand enig idee hoelang het duurt voordat bestellingen worden verzonden indien de voorraadstatus idd klopte?

Affinity 07-10-13 10:22

Man toch die hebben niks voorraad gehad.... Als de Apple store zelfs geen voorraad heeft, waarom een reseller dan wel?

Zoals sommigen hier zeggen hebben ze al op 24-25sep besteld bij die "webwinkel", als ze dan effectief voorraad hadden vrijdag, hadden ze al lang die mensen kunnen verwittigen dat hun order onderweg is


edit: ok als Sparc zijn verhaaltje klopt (hijz al natuurlijk de waarheid spreken, maar ik bedoel als de medewerkers dat ook deden) dan zouden die personen hier die zo vroeg besteld hebben (2 weken geleden) toch ook een bevestiging moeten krijgen he vandaag...

iAPpel 07-10-13 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 922481)
AAAAARRRGHHH.... Niet te geloven. Heb net besloten Gravis boos op te bellen over de situatie.. Dat ik al een 'cancel' mail verstuurd heb maar toch even wilde zeggen wat ik er van denk. Nu krijg ik te horen dat mijn iPhone vandaag verstuurd zal worden.. Niet te geloven (maar wel positief)..

Huh?? Zeiden ze dat tegen je? Dus je krijgt het deze week?

fuqua 07-10-13 10:27

ik zie net dat mijn betaling aan gravis via cc is voldaan, bedrag staat niet langer meer op gereserveerd maar is afgeschreven ! wooohooo ! :D als dat geen ****ing goed nieuws is weet ik het ook niet meer !

glennvho 07-10-13 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 922481)
AAAAARRRGHHH.... Niet te geloven. Heb net besloten Gravis boos op te bellen over de situatie.. Dat ik al een 'cancel' mail verstuurd heb maar toch even wilde zeggen wat ik er van denk. Nu krijg ik te horen dat mijn iPhone vandaag verstuurd zal worden.. Niet te geloven (maar wel positief)..

Wanneer heb jij besteld en welke versie?

Als dit inderdaad klopt en geen fout van gravis zelf is dan moeten de eerdere orders toch zeker eerst afgehandeld worden? Of zouden ze alleen maar de mensen die eens goed hun mening zeggen aan de telefoon een iphone toesturen? :d

MacRoonz 07-10-13 10:29

als je twitter volgt krijgen sommige mensen die 20/9 besteld hebben wel een bevestiging dat hun order vandaag of morgen wordt verstuurd

denk dat ze momenteel zoveel mails en orders hebben gehad dat ze eerst overzicht moeten krijgen, ik wacht nog even af voor ik cancel :)

iAPpel 07-10-13 10:30

Mijn bestelling is niet meer Offen. Weet niet wat dat nu inhoudt?
Bedrag is ook ineens anders??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.