iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij Gravis.de kan je de iPhone 5S bestellen. Verzending gaat via UPS en kost 15 euro....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s kopen bij Gravis.de
Bij Gravis.de kan je de iPhone 5S bestellen. Verzending gaat via UPS en kost 15 euro.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Site ziet er te betrouwen uit, gelijk besteld en bestigingsmail gehad maar helaas nog geen info over levering!
|
|
|||
|
|||
Pffft beter in de OBH thread gehouden, nu moet ik 2 Paginas volgen
Ik hoop dat jullie er niet ingeluist zijn... "2-4 dagen levertijd"........ als ze van elk 1 exemplaar hebben ja, maar wat met de bestellingen die wat later verwerkt zijn? Dat zal eerder al minstens een week zijn.... en de rest |
|
||||
|
||||
Sofort lieferbar staat er... ik heb er ook 1 besteld, ben wel benieuwd
|
|||
|
|||
Ook besteld we wachten af
|
|
|||
|
|||
graag feedback als je ze ook effectief hebt ontvangen, waag ik misschien ook mijn kans ;-)
|
|
|||
|
|||
Staat in het lijstje van authorized resellers op apple.de
|
|
||||
|
||||
Ook besteld, geen levertijd te zien op de website.
|
|
|||
|
|||
Ik ga alvast eens kijken in de brievenbus, je weet maar nooit
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 14:45 ---------- Zelfs de gouden 16 en 32 GB is nog volop leverbaar bij hun, dat zal de mp prijs ook wel moeten drukken Daar gaat de handel |
|
|||
|
|||
Dit klinkt nu toch écht té mooi om waar te zijn??????
Overal uitverkocht en plots hier ff doodleuk bestellen en verzenden naar NL |
|
|||
|
|||
Nu alleen hopen dat hun webwinkel slim genoeg is om huidige bestellingen mee te nemen in hun inschatting van de voorraad...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 14:48 ---------- Ja, daar moest ik ook aan denken. Het zal toch wel, gewoon een kassa/voorraad systeem die op basis van bestellingen (kassa) hun voorraad aanpast |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan komt het vast helemaal goed
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd hoe lang het duurt.
Voorraad veranderd wel. Toen ik mijn bestelling deed waren er geen gouden en zilveren 32gb, nu wel. |
|
|||
|
|||
toen ik mijn betaling geplaatst had, heb via paypal gedaan waar CC aan gekoppeld is, geen geld op paypal wel CC
maar toen stond er ineens "binnenkort beschikbaar" maar op de website zelf staat er wel voorraad is. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd! zojuist een bestelling gedaan.
|
|
|||
|
|||
Dat is wat mij betreft het twijfelachtige. Grey 64 GB was er niet toen ik begon met bestellen.. Een paar minuten later wel... Het zou veel logischer zijn als er eens wat voorraad verdween.. Heb ook nog geen betaalbevestiging van hun binnen. Alleen van paypal.. Iemand anders wel al een bevestiging (van betalings-ontvangst) van Gravis.de zelf binnen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|