iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sparc Voorraad meldingen kloppen niet. Is een fout en dat heb ik dus net telefonisch meegedeeld gekregen toen ik belde. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En niemand die zo slim is om ff de shop te bellen en te vragen hoe het met de voorraad zit? of wanneer er uitgeleverd word....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
naja midden Oktober is voor mij ook prima
|
|
|||
|
|||
is het daarom nog altijd het bedrag gereserveerd op mijn CC ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb zojuist een medewerker van hun gesproken. Volgens hem is er een technische storing en hij vermoedt dat mijn bestelling een soort van 'gereserveerd' status heeft gekregen. Als ik het goed heb begrepen (beste man kon zich moeilijk in het Engels uiten), dan waren er iPhones gereserveerd en was het daarom online op voorraad verschenen. Toen ik vroeg wat nu te doen zei hij daarop dat hij het kon cancellen of order zo laten en evt maandag terug te bellen omdat ze nu een storing hebben. Kans bestond dat het volgende week uitgeleverd kan worden of anders op reservering.
Kortom, ik ga deze bestelling (nog) niet cancellen en wacht gewoon volgende week af. Cancellen kan je altijd nog doen, totdat het verzonden is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik hoop/reken in dit geval toch op een miscommunicatie want tot nu zijn er nog steeds 5S toestellen voorradig volgens hun eigen website. Als een helpdeskmiep al weet dat er sprake is van een fout dan hadden ze die inmiddels wel gecorrigeerd.
|
|
|||
|
|||
Om de site dan ff uit de lucht te halen tot het gefixed is denkt daar natuurlijk niemand aan daar ze anders een gigantische omzet mislopen die juist door deze fout gegenereerd wordt...
|
|
|||
|
|||
Het zal altijd nog eerder geleverd worden dan het hier in NL beschikbaar zal zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wacht zij er laatst niet iemand ergens dat gravis met 2 verschillende systemen werkt die niet geheel synchroon met elkaar lopen. bestelling/voorraad staat wel in het ene systeem maar nog niet op het andere ? |
|
|||
|
|||
Is dit echt een technische fout of hopen ze hiermee bestellingen binnen te krijgen en van deze bestellingen er een hoop alsnog actief zullen blijven?
|
|
|||
|
|||
lol en ik zei nog net dat ik het gevoel had dat we bij de neus worden genomen. laat lekker staan we zien wel hoe dit zich gaat uitspelen.
|
|
|||
|
|||
Zo ken ik er nog wel een paar!
Apple iPhone 5S 32GB Gold vertragsfrei 09/2013 | mStore - Ihre Apple Erlebniswelt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ze kunnen zoiets ook handmatig op niet leverbaar zetten. Dus volgens mij klopt het gewoon wat er staat.
|
|
|||
|
|||
Bij overzicht van de iPhones, staat er bij de 5S sofort lieferbar, echter als je op een iPhone klikt, staat er in het rood bald lieferbar. Ben nu benieuwd of de eerdere bestellingen wel volgende week geleverd gaan worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|