iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Wat ik uit dit topic inmiddels wel heb begrepen is dat er voorraad is geweest, maar deze al lang en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
En ja, voor mij is het wel belangrijk dat het op korte termijn geleverd word anders wacht ik liever mijn UK en DL bestellingen af. Maar wie weet heb ik mazzel en is de 16GB Gold wel gewoon heel snel te leveren
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ook al hebben ze het niet op voorraad, dan geeft bestellen toch nog sneller resultaat dan lukraak langs gaan. Als je bestelt dan krijg je een nummer in een wachtrij, als je langs gaat dan ben je altijd de laatste. Ik zou de bestelling gewoon laten staan.
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen mail gekregen dat het niet meer op voorraad is, heb nog hoop. Denk dat als het vandaag er ook doorheen komt, dat het enigszins wel goed zit.
|
|
|||
|
|||
Ik ook niet en er stond op voorraad bij het betaalscherm. Ik hoor dat er ook mensen waren die 'bald lieferbar' kregen te zien.
|
|
|||
|
|||
Als je niet langer kan wachten, via Gratis Mobiel, GSM Abonnement, SimOnly en Verlengen! Belsimpel.nl kan je gewoon bestellen aan een meerprijs. Levering 1 dag als je voor 20u bestelt.
|
|
|||
|
|||
klopt niet
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb gisteren thans mail gehad van deze site. Daar in stond dat ze de 5s in voorraad hadden. Mogelijk zou deze dan -ook al- uitverkocht zijn?
|
|
|||
|
|||
Op de twitter pagina van Gravis staat dat ze over 2-3 weken weer een nieuwe levering verwachten. Hoe groot die levering is en hoeveel oudere bestellingen van gisteren en daarvoor er nog open staan wordt niet vermeld.
|
|
|||
|
|||
Een collega van mij vertelde mij dit gisteren ochtend en toen ik keek stond er al pre-order. Dat was heel vroeg. Bovendien hoe komen ze aan de toestellen. Waar komen ze vandaan? Ik zou dat wel willen weten.
|
|
|||
|
|||
Zojuist met Gravis gebeld... Ik kreeg onwaarschijnlijk goed nieuws te horen. De persoon aan de telefoon zat wat te aarzelen en alles een paar keer te checken maar hij zei. "I think it will go out on monday". Het lijkt er dus op dat ik daadwerkelijk op tijd was met bestellen. Wat het dan wel weer verdacht maakt is dat iemand die 20/9 besteld heeft met order nummer 1212540, welke bijna zo'n 3000 bestellingen eerder was dan mijn bestelling gisteren nog niks gehoord had en uiteindelijk via twitter 'goed' nieuws kreeg. Dat zou betekenen dat ze wel een erg groot aantal toestellen binnen gekregen zouden hebben.. We wachten af..
----- Errrr..... Die 3000 bestellingen zijn natuurlijk niet alleen iPhones.. Damn wat in 1 week 3x OH midden in de nacht met je concentratie doet zeg.... --- Laatst gewijzigd door sparc; 05-10-13 om 11:33. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand nog iets gehoord vandaag?
|
|
|||
|
|||
Geen mail hier.. Alleen de twijfelend klinkende uitspraak aan de telefoon..
|
|
|||
|
|||
Ik was afgelopen woensdag bij Gravis in Aken. Zowel 5c als 5 s gewoon op voorraad.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|