//

iPhone 5s kopen bij Gravis.de

iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Wat ik uit dit topic inmiddels wel heb begrepen is dat er voorraad is geweest, maar deze al lang en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 04-10-13, 21:45
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
Wat ik uit dit topic inmiddels wel heb begrepen is dat er voorraad is geweest, maar deze al lang en breed verkocht is (maar desondanks op de site de vermelding bleef staan dat er wel voorraad was). Nú dus nog gaan bellen of er voorraad is heeft dan weinig zin. Maar begrijp nu dat jij een bestelling hebt geplaatst en wil weten of het op korte termijn geleverd gaat worden.
dat had ik gelezen maar hoor het toch graag nog even persoonlijk van iemand van de webshop.
En ja, voor mij is het wel belangrijk dat het op korte termijn geleverd word anders wacht ik liever mijn UK en DL bestellingen af.
Maar wie weet heb ik mazzel en is de 16GB Gold wel gewoon heel snel te leveren
__________________
Wie dit leest is gek.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 04-10-13, 22:06
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
dat had ik gelezen maar hoor het toch graag nog even persoonlijk van iemand van de webshop.
Tja...
  #123  
Oud 04-10-13, 22:12
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer Bekijk bericht
Als die sparc niet besteld had was het allemaal goed gegaan, die jongen heeft zoveel pech dat dit ook gedoomd was te mislukken
Ik vroeg me al af wanneer we jou hier zouden zien....
  #124  
Oud 04-10-13, 22:14
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
Tja...

(N.B. Oók deze valt in de categorie 'zinloos gepost')
  #125  
Oud 04-10-13, 22:51
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
(N.B. Oók deze valt in de categorie 'zinloos gepost')
Over zinloze acties gesproken:
volgens mij was mijn reactie veelzeggend
  #126  
Oud 04-10-13, 23:06
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
Over zinloze acties gesproken:
volgens mij was mijn reactie veelzeggend
ik ga toch niet annuleren zonder dat ik contact heb gehad met de webshop om ff te vragen of het uberhaubt klopt?
Baat het niet dan schaad het niet
  #127  
Oud 04-10-13, 23:39
eisbaer eisbaer is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 8
Standaard

Ook al hebben ze het niet op voorraad, dan geeft bestellen toch nog sneller resultaat dan lukraak langs gaan. Als je bestelt dan krijg je een nummer in een wachtrij, als je langs gaat dan ben je altijd de laatste. Ik zou de bestelling gewoon laten staan.
  #128  
Oud 05-10-13, 08:56
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Nog steeds geen mail gekregen dat het niet meer op voorraad is, heb nog hoop. Denk dat als het vandaag er ook doorheen komt, dat het enigszins wel goed zit.
  #129  
Oud 05-10-13, 09:48
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Nog steeds geen mail gekregen dat het niet meer op voorraad is, heb nog hoop. Denk dat als het vandaag er ook doorheen komt, dat het enigszins wel goed zit.
Ik ook niet en er stond op voorraad bij het betaalscherm. Ik hoor dat er ook mensen waren die 'bald lieferbar' kregen te zien.
  #130  
Oud 05-10-13, 10:14
BobF1031 BobF1031 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 28
Standaard

Als je niet langer kan wachten, via Gratis Mobiel, GSM Abonnement, SimOnly en Verlengen! Belsimpel.nl kan je gewoon bestellen aan een meerprijs. Levering 1 dag als je voor 20u bestelt.
  #131  
Oud 05-10-13, 10:20
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard klopt niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BobF1031 Bekijk bericht
Als je niet langer kan wachten, via Gratis Mobiel, GSM Abonnement, SimOnly en Verlengen! Belsimpel.nl kan je gewoon bestellen aan een meerprijs. Levering 1 dag als je voor 20u bestelt.
Dat klopt ook niet daar. Als je op bestellen drukt krijg je alsnog heel klein ergens pre-order. Staat niet eens netjes bij waar het toestel vandaan komt, Europees model???
  #132  
Oud 05-10-13, 10:34
BobF1031 BobF1031 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jomavi Bekijk bericht
Het was ook te mooi om waar te zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Dat klopt ook niet daar. Als je op bestellen drukt krijg je alsnog heel klein ergens pre-order. Staat niet eens netjes bij waar het toestel vandaan komt, Europees model???
Heb gisteren thans mail gehad van deze site. Daar in stond dat ze de 5s in voorraad hadden. Mogelijk zou deze dan -ook al- uitverkocht zijn?
  #133  
Oud 05-10-13, 10:50
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Op de twitter pagina van Gravis staat dat ze over 2-3 weken weer een nieuwe levering verwachten. Hoe groot die levering is en hoeveel oudere bestellingen van gisteren en daarvoor er nog open staan wordt niet vermeld.
  #134  
Oud 05-10-13, 11:04
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BobF1031 Bekijk bericht
Heb gisteren thans mail gehad van deze site. Daar in stond dat ze de 5s in voorraad hadden. Mogelijk zou deze dan -ook al- uitverkocht zijn?
Een collega van mij vertelde mij dit gisteren ochtend en toen ik keek stond er al pre-order. Dat was heel vroeg. Bovendien hoe komen ze aan de toestellen. Waar komen ze vandaan? Ik zou dat wel willen weten.
  #135  
Oud 05-10-13, 11:13
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Zojuist met Gravis gebeld... Ik kreeg onwaarschijnlijk goed nieuws te horen. De persoon aan de telefoon zat wat te aarzelen en alles een paar keer te checken maar hij zei. "I think it will go out on monday". Het lijkt er dus op dat ik daadwerkelijk op tijd was met bestellen. Wat het dan wel weer verdacht maakt is dat iemand die 20/9 besteld heeft met order nummer 1212540, welke bijna zo'n 3000 bestellingen eerder was dan mijn bestelling gisteren nog niks gehoord had en uiteindelijk via twitter 'goed' nieuws kreeg. Dat zou betekenen dat ze wel een erg groot aantal toestellen binnen gekregen zouden hebben.. We wachten af..

----- Errrr..... Die 3000 bestellingen zijn natuurlijk niet alleen iPhones.. Damn wat in 1 week 3x OH midden in de nacht met je concentratie doet zeg.... ---

Laatst gewijzigd door sparc; 05-10-13 om 11:33.
  #136  
Oud 05-10-13, 11:14
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Op de twitter pagina van Gravis staat dat ze over 2-3 weken weer een nieuwe levering verwachten. Hoe groot die levering is en hoeveel oudere bestellingen van gisteren en daarvoor er nog open staan wordt niet vermeld.
Wat mij betreft ook prima
  #137  
Oud 05-10-13, 11:50
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparc Bekijk bericht
Zojuist met Gravis gebeld... Ik kreeg onwaarschijnlijk goed nieuws te horen. De persoon aan de telefoon zat wat te aarzelen en alles een paar keer te checken maar hij zei. "I think it will go out on monday". Het lijkt er dus op dat ik daadwerkelijk op tijd was met bestellen. Wat het dan wel weer verdacht maakt is dat iemand die 20/9 besteld heeft met order nummer 1212540, welke bijna zo'n 3000 bestellingen eerder was dan mijn bestelling gisteren nog niks gehoord had en uiteindelijk via twitter 'goed' nieuws kreeg. Dat zou betekenen dat ze wel een erg groot aantal toestellen binnen gekregen zouden hebben.. We wachten af..

----- Errrr..... Die 3000 bestellingen zijn natuurlijk niet alleen iPhones.. Damn wat in 1 week 3x OH midden in de nacht met je concentratie doet zeg.... ---
Als dit zo zou zijn, netjes! Ik heb gisteren rond 14u besteld... Nog steeds geen mail ontvangen dat de voorraad beperkt/leeg is... Hopelijk goed nieuws dan
  #138  
Oud 05-10-13, 15:21
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Iemand nog iets gehoord vandaag?
  #139  
Oud 05-10-13, 15:45
sparc sparc is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 163
Standaard

Geen mail hier.. Alleen de twijfelend klinkende uitspraak aan de telefoon..
  #140  
Oud 05-10-13, 16:25
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Ik was afgelopen woensdag bij Gravis in Aken. Zowel 5c als 5 s gewoon op voorraad.
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen bij GSMstunter UnXpected Koopinformatie Nederland 17 02-10-10 16:35
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 01:19
Bestelling via Gravis.de Guest-20210103162621 iPad algemeen 39 24-07-10 10:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.