iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie iig nog geen logische lijn in deze bestellingen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zie iig nog geen logische lijn in deze bestellingen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vrijdag 4 okt besteld, Paypal bevestiging ontvangen en bevestiging gravis
Status: offen Geen vertragingsmail |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Morgen zal er vast meer duidelijk worden
|
|
|||
|
|||
Paypal om 14.00 uur.
Bevestigingsmail gehad, geen afwijzing. Direct leverbaar bij afrekeningscherm. 1x 5S silver 16gb 1x 5S grijs 32gb |
|
|||
|
|||
Status is nog altijd offen en hoop dat er snel een moment komt dat ie op closed (lees geleverd) staat
|
|
|||
|
|||
Ik hoop stiekem meer op 'geschlossen'
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vrijdag 13:45 uur besteld. Geen helaas mail ontvangen. Status nog steeds offen.
|
|
||||
|
||||
ik vind het wel spannend eigenlijk heb nu 1 onzeker iphone bij gravis.de , 1 iphone onderweg bestelt op apple.de en 2 wachtende in de UK.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dinsdag 1 oktober de Iphone 5S (32GB Spacegrey) besteld.
Status is nog steeds 'Offen'. Gisteren heb ik nog gebeld naar de klantenservice. De volgende levering zal aan het einde van oktober zijn zeiden ze... Hopelijk word dit versneld... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook schrijven ze op hun eigen twitter account dat ze 'denken' over 2-3 weken een levering binnen te krijgen. Het probleem zit 'm in de woordkeuze voor het woordje 'denk'. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
a - ik eerder besteld hebben b - ik een ander model dan persoon x besteld hebben dat wel op voorraad was c - ik direct heb betaald wanneer persoon x die niet gedaan heeft d - iets anders (sparc heeft zo veel pech gehad, we trekken hem voor... bijvoorbeeld dan dus he...) Vul uw keuze in... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben zeer benieuwd wat deze week met zich gaat brengen. Heleboel dingen zijn erg onlogisch: ik heb gravis net voor mijn bestelling vrijdag gebeld en kreeg antw om snel online te bestellen aangezien ze op dat moment voorraad hadden. Daarna krijgen sommige mensen een helaas-mail en anderen weer niet, soms zit hier een tijdslijn in en soms ook weer niet. Vervolgens zijn er ook mensen die voor vrijdag al hadden besteld maar nog niets hebben ontvangen. Nu vraag ik mij sterk af waarom wij, van de vrijdag-optijd-bestellers, wel de iPhone deze week zullen krijgen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Precies erg onlogisch. We zullen zien wat komende week gaat brengen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|