iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik een UPS trackingnummer ontvangen heb laat ik het jullie weten. Dat is het enige was misschien als concreet nieuws te beschouwen lijkt vanuit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zodra ik een UPS trackingnummer ontvangen heb laat ik het jullie weten. Dat is het enige was misschien als concreet nieuws te beschouwen lijkt vanuit hun.
Ik verzin niks en heb daar geen belang bij. Ik geef alleen door wat richting mij gecommuniceerd is. Helaas zegt de ene persoon 'dit' en de andere 'dat'. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat was je ordernummer dan?
ik heb 1215346 (04 okt besteld) |
|
|||
|
|||
Hier 1213383. Ben es benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 1213266, mijn bestelling staat nog steeds op "offen".
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedrag is hier ook lager. Als ik het bedrag pak en vermenigvuldig met 1,19 (19% Duitse BTW) dan kom ik weer +/- op het originele bedrag uit. Misschien BTW correctie voor zakelijke klant ? Geen idee. Heb wel het volle bedrag betaald in ieder geval.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik heb besteld, enige wat ik gehad heb is een orderbevestiging.
Geen mail dat er geen voorraad is en ook geen reactie op mijn mail met de vraag of er voorraad is. Ik wacht het gewoon even af, als ik het hier mag geloven is toch elk antwoord anders dus daar hebben we ook niets aan. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vraagje, waar ergens zie je de status van je order? (En hoe cancel je deze dan?)
Dank |
|
|||
|
|||
cancel moet via de mail of bellen dacht ik
|
|
|||
|
|||
Afgelopen vrijdag heb ik een 16g grey besteld en zal ze over een uurtje even bellen met een boos engels accent om te kijken wat ik los krijg... keep you posted!
|
|
|||
|
|||
niemand anders met cc betaald en waarvan het bedrag inmiddels ook feitelijk is afgeschreven, dus het bedrag is niet langer gereserveerd ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|