iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) naja ik had saldo op paypal dat is direct afgeschreven denk dat je er weinig uit kunt herleiden over de status...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
naja ik had saldo op paypal dat is direct afgeschreven denk dat je er weinig uit kunt herleiden over de status
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb via paypal betaald... Maar daar staat geen geld op Bij de betaling heb ik mijn gegevens van mijn Mastercard moeten invullen... Ik zie nergens als het bedrag er al van af is... Normaal is dat maand nadien op de 15e... Bestelling nog steeds op 'OFFEN', ik wacht nog met cancellen... Mss morgen naar OBH |
|
|||
|
|||
Citaat:
van vrijdag tot vandaag was het geld gereserveerd op CC maar nu is het dus ook daadwerkelijk van mijn CC af. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 11:14 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier betaald met Visa via Paypal en werd onmiddellijk afgeschreven op de Visa. Besteld op 25sep.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
PayPal betaling en het is inmiddels afgeschreven van mijn bankrekening.. (gisteren nog niet)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lees net op een site dat Gravis.de gerunt wordt door oplichters....
Grapje |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net een mail gekregen van hun.... Auftragsbestatigung... Iemand een idee???
|
|
|||
|
|||
Dat dacht ik ook. En dat is ook hoe de meeste bedrijven werken, maar blijkbaar werkt Gravis anders. In hoever 'dat mag' weet ik niet. Zolang ik de iPhone maar krijg zal ik (nog) niet klagen..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb die nooit gekregen.. Ik heb alleen een "Bestellbestätigung" gehad (direct na de bestelling geplaatst werd).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat zijn toch standaard creditcard regels, gravis mag/kan daar toch niet zomaar van afwijken ?!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bestellbestätigung
Auftragsbestätigung allebei Orderbevestiging volgens google translate |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|