iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag een mail gekregen van Gravis: Wir werden den Versand heute veranlassen, so dass die Lieferung bald bei Ihnen eintreffen wird....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vandaag een mail gekregen van Gravis:
Wir werden den Versand heute veranlassen, so dass die Lieferung bald bei Ihnen eintreffen wird. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als de ongeduldigen onder jullie nog twijfelen om te cancelen, is mijn advies: Gewoon doen!!!
Dan kom ik namelijk weer wat verder naar voren in de wachtrij! Laatst gewijzigd door Patrique; 07-10-13 om 14:17. |
|
|||
|
|||
Sehr geehrter Herr knny,
gern bestätigen wir Ihnen Ihre Bestellung mit der Bestellnummer 121XXXX. Sollten Sie weitere Fragen zu Ihrer Bestellung haben, können Sie uns folgendermaßen erreichen: Telefon: +49 30 39022-222 Fax: +49 30 39022-2699 E-Mail: ecom@gravis.de Um Ihre Anfragen schnellstmöglich beantworten zu können, teilen Sie uns bitte Ihre Bestellnummer 121XXXX mit. Nachfolgend erhalten Sie eine Auflistung Ihres Auftrages. Wir freuen uns auf Ihre nächste Bestellung. Weitere Artikel rund um den Digital Lifestyle finden Sie in unserem Online Shop. Gaan ze de iPhone leveren of is het alleen een bevestiging? |
|
|||
|
|||
Het is alleen maar een bevestiging, niets meer!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had er 2 de 23e al besteld.Wel vage shit dat mensen die later bestellen ze nu krijgen opgestuurd.
|
|
|||
|
|||
Mijn bestelling van 20 september rond 14.00u is op dit moment nog niet verzonden, het betreft de iPhone 5S 32GB silver. Na wat correspondentie via Twitter hebben ze vanochtend wel laten weten dat mijn levering vandaag of morgen wordt overgedragen aan DHL.
Een maat van mij die op 20 september eveneens een bestelling heeft geplaatst voor de iPhone 5S 64GB champagne heeft nog geen leveringsdatum indicatie gekregen. Grote kans dat dat dus nog lange tijd kan gaan duren. Alle bestellers die afgelopen vrijdag besteld hebben... ik geef jullie weinig kans dat jullie een dezer dagen al bij de leveringen zitten. Vergeet niet dat er tussen 20 september en 4 oktober (afgelopen vrijdag) ook erg veel bestellingen nog zijn geplaatst. Die zullen uiteraard eerst behandeld worden. Overigens lijkt mij annuleren dan weer zinloos. De kans dat je via Gravis sneller aan je iPhone komt dan via andere verkoopkanalen lijkt mij klein. |
|
|||
|
|||
Lijkt me normaal.. Je weet niet welk model iAPpel heeft.. Mijn model is het minst populaire van allemaal dus dat maakt het ook niet extreem onwaarschijnlijk.
|
|
|||
|
|||
ik bestelde vrijdag om 14.11 een goude 32GB... Nog steed geen info ontvangen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vind het wel lang duren voor ze met die melding komen met niet beschikbaar etc terwijl andere deze wel ontvangen
|
|
|||
|
|||
Grey is altijd het meeste voorradig.. Goud is extreem zeldzaam en zilver ook.. Dus iedereen die goud/zilver hebben besteld of een grijze 16 GB afgelopen vrijdag, lijkt me dat die weinig kans maken.
|
|
|||
|
|||
Ik had grey 16 besteld maar nog steeds niks na 2 weken.Wat een kutbedrijf
|
|
|||
|
|||
Dat is het goedkoopste model in de kleur grijs en daarmee na goud en zilver 16 GB het populairste.. Valt dus te verwachten. (enige ervaring op gedaan na 4x zonder resultaat naar OH geweest te zijn)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dat ik inmiddels al een 5s heb maar toch |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 14:48 ---------- net via twitter contact gehad met gravis, ze gaan niks opsturen. totdat ze weer nieuwe iphones binnen krijgen.... bestelling is dus vertraagd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sparc heeft toch vrijdag besteld en ontvangt wel dat op twitter alleen orders van 20/9 worden verwerkt is dus aardig tegenstrijdig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|