iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Vrijdag heb ik een Bestellbestatigung gekregen... Hmm..gebeuren echt rare dingen..kon wel eens positief zijn dit...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb besteld op 25 sep. Onmiddellijk een mail 'Bestellbestätigung', en 30min later een 'Auftragsbestätigung'.
|
|
|||
|
|||
direct na mijn bestelling vrijdag middag kreeg ik een 'Bestellbestätigung', vanmorgen rond half 9 kreeg ik ook de 'Auftragsbestätigung'.
|
|
|||
|
|||
Dus eigenlijk heb ik 2x hetzelfde gekregen met een weekend ertussen... De site zal automatisch je bestelling ontvangen... Wanneer ze daar bij Gravis 'accepteren' krijg je opnieuw een bevestiging? Nutteloos in mijn ogen...
Status nog steeds niet gewijzigd |
|
|||
|
|||
heb inderdaad ook weer een mail ontvangen net wat het betekend geen idee
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
allemaal positieve berichten alleen als deze dan tussendoor zie komen denk ik dat we allemaal voor niets blij worden gemaakt....
|
|||
|
|||
ok dit maakt het nog vreemder, het bedrag is op 6-10-13 6:33:03 van mijn cc afgeschreven op zondag dus, wtf ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
**** net een "Verzögerung" mailtje gehad, bestelling is vertraagd
die Bearbeitung Ihrer Bestellung 1215368 verzögert sich. Leider können wir, aufgrund der stark begrenzten Stückzahlen, keine Bestellungen über mehr als eins über den Webstore entgegegen nehmen. Wir würden Ihnen die Differenz per Paypal dann zurück erstatten. Sollten Sie Interesse an größeren Stückzahlen der neuen iPhone Modelle haben, wenden Sie sich bitte an mail@gravis.de wtf wil dit zeggen ? |
|
||||
|
||||
het lijkt erop dat je niet eens zelf hoeft te annuleren maar dat zij het al gaan terugbetalen??
wat was jou bestelling?? Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen mail gehad... Dus nog ff afwachten
@Fugua, wat had je besteld dan? |
|
|||
|
|||
inderdaad ze kunnen niet meer als 1 leveren als je meer besteld hebt krijg je dat bedrag terug
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 12:00 ---------- 3x iphone 16gb gold |
|
|||
|
|||
Via twitter mijn Order nummer gegeven.
Antwoord: I checked it, your order is in Process but finished, sry :-(... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist ook de teleurstellende mail gekregen, iemand enig idee hoe je de bestelling precies annuleert?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zojuist een Auftragsbestätigung ontvangen
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|