iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sparc Had ik ook eerder vandaag. Een tijd later (uren) volgende het UPS tracking nummer. Maar dit was een antwoord op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wanneer had je besteld???? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja heb nog geen trackcode dat duurt weer lang zeg
|
|
|||
|
|||
Wat is de verwachte leverdatum, sparc?
Groeten van amigo |
|
|||
|
|||
kreeg vandaag mail van Gravis dat vanwege de grote belangstelling je maar 1 iphone mocht bestellen en aangezien ik er 2 besteld had, welke ik wilde.
ik gemaild met het antwoord, doodse stilte van Gravis. morgen maar weer een gokken in Oberhausen en deze stilletjes door laten lopen, wie weet morgen een reactie. Ouders zitten weekje in de buurt van Keulen, checken die daar voor me. zou nu toch wel moeten lukken hoop ik |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoelang duurde het nadat was bevestigd dat je order werd verwekt een mail met trackcode etc?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ontvang net van ups een mailtje met een trackingsnummer... Niet van gravis maar toch heel goed nieuws denk ik dan?
|
|
|||
|
|||
Heb trackcode ook nu
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tracking nummer binnen van UPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Ik ook! 32gb gold yes
|
|
|||
|
|||
Ook hier een Tracking-nummer gekregen.
Verwachte levering is woensdag, dat zou top zijn. Heb goede ervaringen met UPS. |
|
|||
|
|||
UPS:
Belangrijke afleverinformatie Aflevering volgens schema: 09-oktober-2013 |
|
|||
|
|||
16gb gold
Aflevering volgens schema: 09-oktober-2013 Wat een feest! Groeten van amigo |
|
|||
|
|||
Uiteindelijk toch nog beloond!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 18:08 ---------- En dat voor 15 euro verzending, scheelt toch weer een rit |
|
|||
|
|||
Hopelijk is dit allemaal correct
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|