iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Trouwens, wat is jullie status nu op gravis site? Bij nog steeds offen... Maar via ups track: bestelling verwerkt; klaar voor ups...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trouwens, wat is jullie status nu op gravis site? Bij nog steeds offen... Maar via ups track: bestelling verwerkt; klaar voor ups
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Levering 9 okt Haha ben helemaal blij heb ik hem toch redelijk vlot
|
|
|||
|
|||
Wou morgen nog een tripje maken naar OBH... Zal mij morgenochtend om 7u nog eens omdraaien in bed ipv daar in de kou te staan
|
|
|||
|
|||
Er hebben er hier dus een aantal geluk gehad kwa timing met bestelling..... en een aantal anderen hebben succesvol gebruik gemaakt van social media volgens mij
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je al een 1Z....... Nummer ??
|
|||
|
|||
Ook tracking nr gekregen!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een 1Z nummer ja! Woensdag zou men goude 32 in de bus moeten liggen... Ik heb via Twitter de vraag nog eens gesteld omdat ze deze ochtend zeiden dat ik wss een van de ongelukkigen zou zijn... |
|
|||
|
|||
Zojuist een bevestiging van Ups gehad. 9 oktober levering
|
|
||||
|
||||
Pakketje is al afgehaald in Berlijn. Ups heeft hem in z'n bezit nu. Woensdag levering.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 18:47 ---------- Wanneer had jij besteld? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik had om 15u besteld 32GB goud
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hier ook track en trace ontvangen!
zal me trouwens niets verbazen als de iphones gewoon morgen bezorgd worden, kan me niet voorstelen dat ze er echt 2 dagen over gaan doen.
|
|||
|
|||
Ook een UPS tracking code ontvangen! Vrijdag 14:11 een 16GB Gold besteld. Bedankt voor de tip!
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|