iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net weer contact gehad met gravis ze zeggen dat ze dit keer niks gaan doen met de fout van gisteren en dat niemand geluk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb net weer contact gehad met gravis ze zeggen dat ze dit keer niks gaan doen met de fout van gisteren en dat niemand geluk zou hebben net als vorige week vrijdag.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Net nog eens gebeld met Gravis. Moest dinsdag nog extra gegevens mailen ivm eigen bedrijf, maar tot nu toe niets meer gehoord. 5 minuten na mijn telefoontje ontving ik eindelijk de "Auftragsbestätigung"! Helaas "Leider können wir Ihnen keinen Liefertermin nennen. Wir bitten um Verständnis." Dus ik wacht maar weer af, overigens is het totaalbedrag nu wel exclusief de MWS (BTW). Vandaag of morgen dus waarschijnlijk nog een terugstorting op Paypal.
|
|
|||
|
|||
Twitter is ook erg stil ineens.
|
|
|||
|
|||
ja leuke gasten daar, omdat ik dus meer dan 1 iphone heb besteld ben ik opeens een reseller en moet mijn order goed gekeurd worden door een andere afdeling.
dat is dan sinds dinsdag gebeurd. ondanks dat ik dus optijd (afgelopen vrijdag) heb besteld hebben ze niks voor mij gereserveerd. nou lekker is dat. en reageren op emails ho maar ! |
|
|||
|
|||
Die van mij gisteren ook ontvangen (zonder T-Mobile sticker). Werkt prima.. Alleen wat minder dat ze geen identificatie vroegen aan de voordeur.
|
|
||||
|
||||
hmm als ik dat zo lees is een 2de bestelling bij gravis niet zo verstandig, de eerste bestelling beviel opperbest
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 oktober 2013 om 13:44 ---------- die van mij is gewoon bij de buren afgegeven maar ik denk dat dit meer een UPS kwestie is?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
van iedereen die vorige week vrijdag een iphone 5s heeft besteld, wie van jullie heeft een gouden gekozen en deze inmiddels ook al ontvangen ?
gast van gravis probeerd mij nu wijs te maken dat er helemaal geen gouden waren binnengekomen !? |
|
|||
|
|||
ik had gouden besteld vrijdag en ook al binnen apart dat ze dat beweren
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik en een vriend hebben beiden goud besteld. Ik 1x 32, hij 1x32 en 1x 16... Allemaal T mobile sticker
|
|
|||
|
|||
Toch voor de zekerheid even gevraagd of ze nog een 5S hadden, maar kreeg via twitter reactie dat ze helemaal compleet uitverkocht zijn...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik snap er niks meer van, van die Gravis.
Mensen wachten al n maand en mensen hebben maar een paar dagen hoeven wachten... Vreemd... |
|
|||
|
|||
Waar kan ik eigenlijk de officiele cases kopen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 oktober 2013 om 18:19 ---------- Apple stores iig |
|
||||
|
||||
hmmm
Toch maar de gok gewaagd voor 1 toestel,bij bestellen: sofort lieverbar , na de bestelling gekeken, zo'n twee uur later : bald lieverbar . Lijkt er op dat de actuele voorraad op de site wordt bijgehouden, echter geen garantie dat hij met 5 werkdagen wordt bezorgd you never know
|
||||
|
||||
ik ben eerlijk gezegd beetje klaar met ze
reageren niet op mijn mail spreken geen woord engels aan de tel hebben mensen al geanuleerd? en hoe snel handelen ze dit af? Ik neem aan dat ze het weer terug storten naar je paypall account |
|
|||
|
|||
Ze reageren idd niet echt snel over de mail, maar als je ze belt staan ze je goed te woord moet ik zeggen. Wat betreft dat Engels, denk ik dat zij misschien andersom denken..... Die klant spreekt geen woord Duits! Ik weet wel dat je een heel stuk verder komt wanneer je Duits praat, of in ieder geval een poging doet. Daar zijn de Duitsers erg gevoelig voor
|
|
|||
|
|||
Op mail reageerden ze inderdaad niet, denk dat ze een behoorlijke bulk aan mail nog hebben liggen. Telefonisch moet je het treffen, de ene medewerker is de andere niet. Betreft terugstorting Paypal, het kan een week duren dat Paypal het bedrag vrijgeeft
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|