//

iPhone 5s kopen bij Gravis.de

iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ijskonijn81 Bij mij stond het vrijwel meteen na de mail van Gravis weer op m'n paypal account. Van m'n Paypal account ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #641  
Oud 23-10-13, 13:22
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ijskonijn81 Bekijk bericht
Bij mij stond het vrijwel meteen na de mail van Gravis weer op m'n paypal account. Van m'n Paypal account heb ik het vervolgens naar m'n bankrekening overgemaakt, dat kon 1-2 werkdagen duren volgens Paypal
Mooi toch ?,dat gravis ook weer snel is met zowel het terug storten als bij de acceptatie order ...
__________________
Iphone4>4s>5>5s>6 (check) ** Ipad2>3>4>Ipad Mini (check)
Windows plug & Plee > OS X Mavericks (check)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 23-10-13, 14:27
tamaar tamaar is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Boxtel
Berichten: 26
Standaard

Blijft lastig.. Als je vrijdag bij Apple besteld ( ik kan niet om 00.00uur aan de Mac zitten) is de kans groot dat ze daar ook in no time zijn uitverkocht en dan ben je ook half november mss aan de beurt...
Ik wacht de bestelstatus bij Apple even af op moment van bestellen en dan kan ik altijd nog annuleren.
  #643  
Oud 23-10-13, 14:34
Ferie Ferie is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk bericht
Blijft lastig.. Als je vrijdag bij Apple besteld ( ik kan niet om 00.00uur aan de Mac zitten) is de kans groot dat ze daar ook in no time zijn uitverkocht en dan ben je ook half november mss aan de beurt...
Ik wacht de bestelstatus bij Apple even af op moment van bestellen en dan kan ik altijd nog annuleren.

Heb precies hetzelfde dilemma, ik bestel denk ik a.s. vrijdag (kan wel om 0:00 achter m`n computer zitten) en dan maar zien welke er eerder is. Kan er altijd nog een annuleren, en als ik er per ongeluk 2 heb zijn er vast wel forumleden die `m willen overkopen
  #644  
Oud 23-10-13, 15:30
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Jullie vergeten dat de release van de iphone ook in tig andere landen zal zijn, vanaf vrijdag a.s , dus de geproduceerde toestellen zullen dan ook naar die landen gaan , als Duitsland nu al problemen heeft met uitlevering van welk toestel dan ook, zal dat niet veel beter worden bij de release van a.s vrijdag ...
Denk kwestie van geluk hebben. Bij gravis hebben ze een wachtlijst ,er zijn al klanten die al 4 weken of meer wachten , en de bevoorrading van de toestelen is mondjes maat , uitlever tijden van 4-6 weken zal meer normaal zijn dan uitzonderlijk.(info medewerker gravis ).

Kans van dezelfde uitlever tijden in NL is groot .

Denk gewoon zoveel mogelijk alle kanalen proberen, en hopen op een snelle levering van één .
  #645  
Oud 24-10-13, 09:48
tamaar tamaar is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Boxtel
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie Bekijk bericht
Jullie vergeten dat de release van de iphone ook in tig andere landen zal zijn, vanaf vrijdag a.s , dus de geproduceerde toestellen zullen dan ook naar die landen gaan , als Duitsland nu al problemen heeft met uitlevering van welk toestel dan ook, zal dat niet veel beter worden bij de release van a.s vrijdag ...
Denk kwestie van geluk hebben. Bij gravis hebben ze een wachtlijst ,er zijn al klanten die al 4 weken of meer wachten , en de bevoorrading van de toestelen is mondjes maat , uitlever tijden van 4-6 weken zal meer normaal zijn dan uitzonderlijk.(info medewerker gravis ).

Kans van dezelfde uitlever tijden in NL is groot .

Denk gewoon zoveel mogelijk alle kanalen proberen, en hopen op een snelle levering van één .
Dat denk ik dus ook... Ik laat mijn bestelling nog staan bij gravis en probeer het vrijdag bij Apple ook maar.
Tja en waarschijnlijk zal ik nog wel even geduld moeten hebben zoals velen
Wat is dat toch met Apple, dat je dan eigenlijk helemaal niet wil wachten maar gewoon heel hebberig wordt *smile*
  #646  
Oud 24-10-13, 12:21
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Voor de liefhebber: bij Gravis is de 5s 16gb zilver nu op voorraad, weet niet voor hoelang
  #647  
Oud 24-10-13, 12:32
Sylfer Sylfer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Ugchelen
Berichten: 4
Standaard

Dat grapje heb ik vaker gezien. Laatst ook al, bleek dat ze er maar 1 op voorraad hadden. Ik heb zelf ook de zilver 16gb besteld, dus ik ben benieuwd. Heb ze al getweet met de vraag of dit betekent dat ik hem nu snel krijg. Nog geen antwoord.
  #648  
Oud 24-10-13, 12:45
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sylfer Bekijk bericht
Dat grapje heb ik vaker gezien. Laatst ook al, bleek dat ze er maar 1 op voorraad hadden. Ik heb zelf ook de zilver 16gb besteld, dus ik ben benieuwd. Heb ze al getweet met de vraag of dit betekent dat ik hem nu snel krijg. Nog geen antwoord.
Heb je het net besteld? Mijn ervaring is dat je ze beter kunt bellen.
  #649  
Oud 24-10-13, 12:56
Sylfer Sylfer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Ugchelen
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Heb je het net besteld? Mijn ervaring is dat je ze beter kunt bellen.
Ik heb op 4 oktober besteld, toen ze die grote voorraad hadden. Ik was helaas te laat (ik zag dit topic pas 's avonds) dus ik ben al een paar weken aan het wachten.
  #650  
Oud 24-10-13, 13:24
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sylfer Bekijk bericht
Ik heb op 4 oktober besteld, toen ze die grote voorraad hadden. Ik was helaas te laat (ik zag dit topic pas 's avonds) dus ik ben al een paar weken aan het wachten.
Het kost misschien een paar euro's maar bel ze, is echt effectiever.
  #651  
Oud 24-10-13, 16:36
tamaar tamaar is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Boxtel
Berichten: 26
Standaard

Ik heb zojuist gebeld en de meneer aan de telefoon vertelde me dat mijn iPhone vandaag naar UPS is verzonden... dus met een paar dagen (weekend ertussen) ga ik hem waarschijnlijk in huis hebben!!!!
Toch ff bellen dus. Ik had ook de 16 GB silver besteld
Blij blij... nu hopen dat het ook allemaal zo loopt!
  #652  
Oud 24-10-13, 16:54
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk bericht
Ik heb zojuist gebeld en de meneer aan de telefoon vertelde me dat mijn iPhone vandaag naar UPS is verzonden... dus met een paar dagen (weekend ertussen) ga ik hem waarschijnlijk in huis hebben!!!!
Toch ff bellen dus. Ik had ook de 16 GB silver besteld
Blij blij... nu hopen dat het ook allemaal zo loopt!
Mooi! Dan heb je m eerder dan in via NL bestellen/bezorgen. Klopte dus toch dat ze vandaag voorraad zilver 16 GB hadden gekregen. Denk dat je dan vandaag rond 18.00u een UPS bericht met track & trace krijgt. Als UPS ook op zaterdag bezorgt, dan heb je m zelfs zaterdag al, duurt nl 2 dagen vanaf verzending gravis.
Wanneer had je besteld?
  #653  
Oud 24-10-13, 16:57
Sylfer Sylfer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Ugchelen
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk bericht
Ik heb zojuist gebeld en de meneer aan de telefoon vertelde me dat mijn iPhone vandaag naar UPS is verzonden... dus met een paar dagen (weekend ertussen) ga ik hem waarschijnlijk in huis hebben!!!!
Toch ff bellen dus. Ik had ook de 16 GB silver besteld
Blij blij... nu hopen dat het ook allemaal zo loopt!
Gefeliciteerd . Dan hoop ik maar dat voor mij hetzelfde geldt. Ik heb vandaag geen tijd om te bellen helaas (studie en gelijk door met werken), dus ik wacht gewoon af. Welk bestelnummer had jij?
  #654  
Oud 24-10-13, 17:18
KeesC KeesC is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 5
Standaard

Ik heb net ook ff gebeld en mijn silver iPhone 5s wordt vanavond ook verstuurd !
  #655  
Oud 24-10-13, 17:44
tamaar tamaar is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Boxtel
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sylfer Bekijk bericht
Gefeliciteerd . Dan hoop ik maar dat voor mij hetzelfde geldt. Ik heb vandaag geen tijd om te bellen helaas (studie en gelijk door met werken), dus ik wacht gewoon af. Welk bestelnummer had jij?
Thx!
1216736 was mijn order nummer.
Hoop dat je ook geluk hebt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2013 om 17:46 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bekijk bericht
Mooi! Dan heb je m eerder dan in via NL bestellen/bezorgen. Klopte dus toch dat ze vandaag voorraad zilver 16 GB hadden gekregen. Denk dat je dan vandaag rond 18.00u een UPS bericht met track & trace krijgt. Als UPS ook op zaterdag bezorgt, dan heb je m zelfs zaterdag al, duurt nl 2 dagen vanaf verzending gravis.
Wanneer had je besteld?
Ik ben heel benieuwd idd... Blijf mijn mail steeds verversen hahaha
Hoezo erg!
Wel lekker, want in nl had ik waarschijnlijk achter het net gevist als je niet in de nacht achter je Mac kunt kruipen
Ik Laat het nog weten!
  #656  
Oud 24-10-13, 17:55
KeesC KeesC is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 5
Standaard

Ik heb mn track and trace van ups ontvangen!
  #657  
Oud 24-10-13, 18:10
tamaar tamaar is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Boxtel
Berichten: 26
Standaard

Ja hoor, bericht van UPS dat mijn iPhone de 28e wordt geleverd!!!
Yeahhh!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2013 om 18:11 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KeesC Bekijk bericht
Ik heb mn track and trace van ups ontvangen!
Ook maandag?
  #658  
Oud 24-10-13, 18:26
KeesC KeesC is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk bericht
Ja hoor, bericht van UPS dat mijn iPhone de 28e wordt geleverd!!!
Yeahhh!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2013 om 18:11 ----------



Ook maandag?
Yep. Ook maandag. Kan trouwens zijn dat t best eerder wordt . . . Hopelijk
  #659  
Oud 24-10-13, 18:53
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Mission accomplished
Wordt trouwens niet eerder, UPS hanteert z'n datum meestal wel, betekent dus dat ze weekenden niet bezorgen.
  #660  
Oud 24-10-13, 22:58
Sylfer Sylfer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Ugchelen
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk bericht
Thx!
1216736 was mijn order nummer.
Hoop dat je ook geluk hebt![COLOR="SlateGrey"]
Jup, ik heb ook geluk als het goed is bezorgen ze hem maandag aan het einde van de dag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen bij GSMstunter UnXpected Koopinformatie Nederland 17 02-10-10 15:35
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 00:19
Bestelling via Gravis.de Guest-20210103162621 iPad algemeen 39 24-07-10 09:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:03.