iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ijskonijn81 Bij mij stond het vrijwel meteen na de mail van Gravis weer op m'n paypal account. Van m'n Paypal account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mooi toch ?,dat gravis ook weer snel is met zowel het terug storten als bij de acceptatie order ...
|
|
|
|||
|
|||
Blijft lastig.. Als je vrijdag bij Apple besteld ( ik kan niet om 00.00uur aan de Mac zitten) is de kans groot dat ze daar ook in no time zijn uitverkocht en dan ben je ook half november mss aan de beurt...
Ik wacht de bestelstatus bij Apple even af op moment van bestellen en dan kan ik altijd nog annuleren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb precies hetzelfde dilemma, ik bestel denk ik a.s. vrijdag (kan wel om 0:00 achter m`n computer zitten) en dan maar zien welke er eerder is. Kan er altijd nog een annuleren, en als ik er per ongeluk 2 heb zijn er vast wel forumleden die `m willen overkopen |
|
||||
|
||||
Jullie vergeten dat de release van de iphone ook in tig andere landen zal zijn, vanaf vrijdag a.s , dus de geproduceerde toestellen zullen dan ook naar die landen gaan , als Duitsland nu al problemen heeft met uitlevering van welk toestel dan ook, zal dat niet veel beter worden bij de release van a.s vrijdag ...
Denk kwestie van geluk hebben. Bij gravis hebben ze een wachtlijst ,er zijn al klanten die al 4 weken of meer wachten , en de bevoorrading van de toestelen is mondjes maat , uitlever tijden van 4-6 weken zal meer normaal zijn dan uitzonderlijk.(info medewerker gravis ). Kans van dezelfde uitlever tijden in NL is groot . Denk gewoon zoveel mogelijk alle kanalen proberen, en hopen op een snelle levering van één . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tja en waarschijnlijk zal ik nog wel even geduld moeten hebben zoals velen Wat is dat toch met Apple, dat je dan eigenlijk helemaal niet wil wachten maar gewoon heel hebberig wordt *smile* |
|
|||
|
|||
Voor de liefhebber: bij Gravis is de 5s 16gb zilver nu op voorraad, weet niet voor hoelang
|
|
|||
|
|||
Dat grapje heb ik vaker gezien. Laatst ook al, bleek dat ze er maar 1 op voorraad hadden. Ik heb zelf ook de zilver 16gb besteld, dus ik ben benieuwd. Heb ze al getweet met de vraag of dit betekent dat ik hem nu snel krijg. Nog geen antwoord.
|
|
|||
|
|||
Heb je het net besteld? Mijn ervaring is dat je ze beter kunt bellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist gebeld en de meneer aan de telefoon vertelde me dat mijn iPhone vandaag naar UPS is verzonden... dus met een paar dagen (weekend ertussen) ga ik hem waarschijnlijk in huis hebben!!!!
Toch ff bellen dus. Ik had ook de 16 GB silver besteld Blij blij... nu hopen dat het ook allemaal zo loopt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer had je besteld? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb net ook ff gebeld en mijn silver iPhone 5s wordt vanavond ook verstuurd !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1216736 was mijn order nummer. Hoop dat je ook geluk hebt! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2013 om 17:46 ---------- Citaat:
Hoezo erg! Wel lekker, want in nl had ik waarschijnlijk achter het net gevist als je niet in de nacht achter je Mac kunt kruipen Ik Laat het nog weten! |
|
|||
|
|||
Ik heb mn track and trace van ups ontvangen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mission accomplished
Wordt trouwens niet eerder, UPS hanteert z'n datum meestal wel, betekent dus dat ze weekenden niet bezorgen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|