iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) nee mail is verschrikkelijk, totaal geen reactie op, heb me dan ook erg kwaad gemaakt, omdat mijn order meer dan 1 was heb ik contact ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nee mail is verschrikkelijk, totaal geen reactie op, heb me dan ook erg kwaad gemaakt, omdat mijn order meer dan 1 was heb ik contact moeten opnemen met mail@gravis.de die hebben mijn order goedgekeurd en hun excuses aangeboden over de gang van zaken.
ze zouden het extreem druk hebben met alle orders die ze krijgen en daarmee dat communicatie moeizaam verloopt via ecom@gravis.de, verder heeft de beste man elk punt van kritiek die ik had netjes beantwoord, hij zei dat hij niet van op de hoogte was dat er gouden iphones waren binnengekomen maar na navraag bij zijn collega bleek dat dus wel zo te zijn. in iedergeval is mijn bestelling naar voren geschoven doordat ik door hun "fout" de vorige batch ben misgelopen. echter hebben ze geen idee wanneer de volgende batch binnen komt, hijzelf verwacht ergens over 3 weken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar misschien ga ik het daar over nog wel hebben... 4 extra hoesjes erbij ofzo |
|
|||
|
|||
Glenn, heb jij al vooruitzicht in je bestelling?
|
|
|||
|
|||
Nee nog niet, ik heb ze ondertussen al elke dag van deze week via twitter om een status update gevraagd.
Vandaag heb ik nog geen antwoord gekregen. Ik vind het echt niet leuk dat bestellingen die 2 weken na mij gedaan werden eerder opgestuurd werden. Ondertussen heb ik ook al besteld bij de online apple store in Duitsland. Ik hoop eigenlijk dat deze eerder zal toekomen, dan annuleer ik mijn bestelling bij Gravis gewoon. |
|
||||
|
||||
`nou, ik ben eruit
ik ga hem annuleren ben er klaar mee |
|
||||
|
||||
Ai, niet zo mooi!,ik wacht nog even tot volgende week dinsdag met cancelen , als ze geen bevredigend antwoord hebben op de email , hoe het nu echt zit met de voorraad en leveringen ......
|
|||
|
|||
Jongens, ik wil 'm ook gaan cancelen bij Gravis. Iemand een idee hoe dit het snelste/makkelijkste gaat wanneer je met 'Vorauskasse' betaald hebt?
|
|
|||
|
|||
Net goed nieuws gekregen. Een track en trace email! 15okt is ie binnen (32gb zilver, 25/09 besteld). Kreeg ook mail van ecom-Gravis. 'We have now been able to reserve an iPhone for you, we will order for shipment immediately'.. Had ik niet verwacht! Ben blij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2013 om 18:39 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Werd ook wel tijd |
|
|||
|
|||
Nou schept weer hoop!!
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem geannuleerd
Gewoon 1 mail en direct afgehandeld Geld direct terug gestort naar Paypall en Paypall direct weer overgemaakt naar cc |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel een space grey 32gb versie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij pogingen het geld op mijn bankrekening over te laten maken, stuit ik ook op het feit dat dat alleen in dollars lijkt te kunnen, terwijl het bedrag uiteraard in euro is. Weet iemand hoe ik het geld in. euro's op mijn bankrekening of creditcard krijg?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2013 om 09:40 ---------- Ik zou ze bellen. |
|
|||
|
|||
Ik heb ze gemaild en kreeg toen het antwoord dat het een week zou duren. Vind ik op zich niet erg, zij moeten uiteraard ergens aan verdienen, maar ik vind het raar dat Tom wel meteen zijn geld terugkreeg.
En hoe zit het met die dollars en euros? Laatst gewijzigd door Translatoria; 14-10-13 om 11:06. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Op twitter zeggen ze terug dat ze geen voorraad binnengekregen hebben, ik word er een beetje ambetant van eerlijk gezegd!
Gelukkig heb ik vorige week ook besteld in de Duitse Apple store, verzending is gepland voor 18/10 en aankomst bij mailboxde.com op 25/10. Dan zou ik hem de week daarna toch kunnen hebben. |
|
||||
|
||||
Mjah ik heb mijn bestelling maar geannuleerd, nadat ze geen duidelijke uitleg konden geven over de status van de voorraad op het moment van bestellen en de daadwerkelijke voorraad, de eerst volgende levering van de iphones via apple is op 28-10 , men is niet zeker of hun dan ook worden bevoorraad...
Jammer .. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|