iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben helaas net te laat zie ik. Was van plan om de 16 gb goud te bestellen. Nu twijfel ik tussen de online Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ben helaas net te laat zie ik. Was van plan om de 16 gb goud te bestellen. Nu twijfel ik tussen de online Apple Store (2-3 weken) en Gravis. Ik heb het gevoel dat ik hem via Gravis eerder zou hebben..
Oh ja, Apple Store Amsterdam is geen optie voor mij. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
als je in belgie woont zou ik zeker mobistar in de gaten houden.
|
|
|||
|
|||
Mijn 16GB space grey zou maandag geleverd worden maar hij was er vandaag al. Gelukkig hebben de buren hem aangenomen.
Laatst gewijzigd door eisbaer; 01-11-13 om 23:16. |
|
||||
|
||||
Een 32GB goud en een 16GB goud zijn naar me onderweg. Vandaag krijg ik de ene, morgen de andere
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|