iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Affinity WTF Glenn... welk model heb jij dan besteld???? Al besteld op 24september en nu nog niks... terwijl er hier vorige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
32GB Space grey, blijkbaar is er van die versie niet zo veel/niks binnengekomen. Wel jammer.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
maandag 5S 32GB Silver besteld, wordt vandaag verzonden!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hem al ontvangen vandaag? Heb gister met gravis gechat en die vertelde dat het niet mogelijk was dat iemand hem vandaag kreeg omdat er geen stock was
|
|
|||
|
|||
DingDong ... En daar was de ups man
#happytimes |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie ook een T-Mobile sticker op het doosje van de iPhone? Ik heb nog geen nano sim, maar ben door de sticker bang dat er misschien een simlock op zit...
|
|
|||
|
|||
Bij een vriend van me net 2 goude iphones geleverd. 16 en 32 GB
Ik ben later op de dag aan de beurt, goude 32GB. Besteld op vrijdag 4 oktober |
|
|||
|
|||
Misschien dat Gravis met Apple gecommuniceerd heeft over hun f.u.k.-up van vrijdag en hebben ze van Apple snel nog even toestellen gekregen die eigenlijk alleen onder contract verkocht mochten worden om hun klanten een beetje rustig te houden..... of niet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Pak die telefoon en scheld hen daar eens de huid vol man!! Dit is toch geen manier van werken? Ff de prioriteiten aanpassen ofzo?! |
|
|||
|
|||
Hij is binnen, vrijdag 4 okt besteld!
Wat een prachtig kleur! Denk ook inderdaad dat ze een spoedige lading hebben ontvangen nav de technische storingen. |
|
|||
|
|||
Heb hem met besteld hopelijk snel binnen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 oktober 2013 om 12:07 ---------- De officiele cases zijn niet te bestellen bij gravis of wel? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat zegt de ups tracking als hij geweest is??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee. Ben thuis maar ben hele ochtend weg geweest. Maar geen briefje in de bus dus was ff benieuwd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een t mobile sticker, nog geen nano sim .. Iemand al getest?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|