iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) hier zijn we ook weer onderweg......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hier zijn we ook weer onderweg...
|
|
|
|||
|
|||
En we zijn in Drachten NL...
|
|
|||
|
|||
gravis begint me toch te irriteren he, blijkt dat ze mijn bestelling niet hebben opgestuurd omdat ik 3 iphones heb besteld, dat was dan teveel in deze tijden schaarste, eeeyyy lekker fijn gravis, dat jullie dat ff vermelden op jullie website voordat ik 2k euros naar je overboek. en dan ook nog niet eens de rest terug boeken en slechts 1 opsturen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zeg dat er meteen ff bij zou ik zeggen. Ik moest doorgeven welke ik wilde hebben, dus mailen bellen nogmaals mailen naar helemaal niks. Gisteren gebeld en ik kreeg een vrouwtje aan de lijn die zeer behulpzaam was en alles regelde voor me. Ook verteld dat andere die later besteld hadden al een trackingcode hadden gehad. Geld van de 2e meteen teruggestuurd en 's avonds een ups trackingcode gehad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
het geld nu nog weer terug storten naar mijn bankrekening kost ook weet ik veel hoeveel euro's |
|
|||
|
|||
Via Twitter en Facebook reageren ze wel sneller, op mijn mail van maandag hebben ze ook nog niet geantwoord...
Ik ga ze vandaag dus nog maar eens stalken, ik heb al besteld op de 24ste september en nog steeds geen nieuws. |
|
|||
|
|||
yup vandaag twitter stalking dan maar.
|
|
|||
|
|||
Out for delivery!
|
|
|||
|
|||
Heeft er toevallig iemand een 16gb grey na 23 september besteld en al binnen of onderweg?
|
|
|||
|
|||
8u: Brussel, klaar voor verzending.
Hopelijk haalt de UPS-meneer het voordat mijn ouders het huis uit zijn... |
|
|||
|
|||
ligt het aan mij of is het dood op de twitter pagina van gravis ? laatste tweet was 16 uur geleden.
|
|
|||
|
|||
Op mijn twitterbericht hebben ze het volgende gereageerd:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En zojuist is de bezorger van de UPS langs geweest. iPhone 5S is in the pocket! (besteld op 20-09)
|
|
|||
|
|||
Mijn goud 32gig en goud 16gig is gearriveerd! (Sint-Truiden)
Man van UPS vertelde me dat hij 2 platte banden had.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hij doet het niet :-( |
|
|||
|
|||
WTF Glenn... welk model heb jij dan besteld???? Al besteld op 24september en nu nog niks... terwijl er hier vorige vrijdag besteld hebben en hem vandaag al krijgen :s
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|