iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MacRoonz Telefoon werkt top reserve kopie terug zet tot nu toe 0 problemen Vraag me wel af hoe het kan dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klopt, zijn de laatste 3 cijfers van je ordernr
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
uhu snap ik maar ik neem dat deze voor de Duitse markt waren en niet NL
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteravond een iPhone 5s besteld bij gravis.de. Hier de reactie van de shop:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wtf zijn ze toch aan het doen bij gravis, krijg een mail binnen dat mijn order (nu pas) bevestigd/geaccepteerd is samen met een factuur in pdf. met de melding van "geen idee wanneer jm gaat krijgen".
ik check mijn gravis account en zie dat mijn bestelling geannuleerd is. !? letterlijk staat er dit Storniert am 30.11.-1, wil dit zeggen dat het automatisch word geannuleerd op 30-11-2013 ? |
|
|||
|
|||
Ja en de 16GB staat weer online als sofort, maar dat is volgens hun weer een 'system mistake' *zucht*
|
|
|||
|
|||
Voor de liefhebber van de 16 GB space grey: zou zeggen bestellen bij gravis nu het weer op voorraad is! Dat was afgelopen maandag ook zo en degenen die toen hebben besteld, krijgen het morgen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kreeg gelijk mail terug 'Verzögerung' Aufgrund des hohen Bestellvolumens für die neuen iPhone Modelle etc..... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die van mij is ook binnen, bij de buren afgeleverd. Dat is nog best risky met zn duur pakketje als je het mij vraagt. Gelukkig ken ik mijn buren goed.
|
|||
|
|||
Citaat:
Afgelopen maandag ben ik nadat er 's morgens geen iPhones in Oberhausen waren naar Gravis in Essen gereden. Daar kan je in de winkel bestellen en krijg je een bevestiging met ordernummer. Zonder betalen. Als de iPhone binnen is kan je hem daar ophalen en betalen. Binnen 3 dagen. Maar als het niet lukt kon dat ook wel iets verlengd worden, maar dan even bellen van te voren. Mocht je hem eerder ergens krijgen zit je nergens aan vast en hoef je niet achter je geld aan. En er wordt geen pakket afgeleverd bij de buren. Uiteindelijk dus op de weg terug langs Oberhausen gekomen en daar dus toch een iPhone gekregen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lijkt in elk geval niet allemaal soepeltjes te verlopen daar Foutje op de website laat je toch na die hele toestand niet wéér gebeuren lijkt me. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goude iPhone is netjes aangekomen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vind t best vaag allemaal. Heb ze getweet en kreeg al snel een reactie dat als je er nu ene bestelde, je hem binnen 3-5 weken zou krijgen.
En dat ze nog geen hadden uitgeleverd tot nu toe, maar als ik dit hier zo lees hebben ze er wel degelijk al een paar uitgeleverd. |
|
|||
|
|||
Op de geleverde iPhones staat trouwens i.Os 7.01, dit geheel terzijde.
Ferm content door de service van Gravis! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je besteld als er binnenkort beschikbaar stond (bald) dan wist je dat het even kon duren. Daar kies je dan voor. Gaat er mij meer om als je bestelt als er daadwerkelijk SOFORT staat, kom dan niet weer met het was een system mistake en het dan vervolgens ook nog een hele tijd als beschikbaar online laten staan. Vond het netjes opgelost de eerste keer (afgelopen vrijdag) dus ben benieuwd wat ze gaan doen met hun 'mistake' van vandaag. Top trouwens voor iedereen die hem vandaag heeft ontvangen |
|
||||
|
||||
hier ook ontvangen, ook met sticker van T mobile..
en nu twijfelen ... zwart houden of goud nemen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|