iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand die bij belsimpel.nl of gravis.de de iPhones 5s heeft besteld hem al binnen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft iemand die bij belsimpel.nl of gravis.de de iPhones 5s heeft besteld hem al binnen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
morgen via Gravis.de
|
|
|||
|
|||
Misschien is het al gepost hier maar kon het zo snel niet vinden. Heeft het zin te bestellen als het momenteel uitverkocht is?
Ik kan blijkbaar de 16 GB Zilver wel in m'n winkelmandje doen nu... |
|
||||
|
||||
dan is het afwachten tot ze voorraad krijgen maar dan hoef je er niet voor naar duitsland te rijden iig
|
|||
|
|||
Mooi, dan doe ik dat gewoon. Lijkt me wel dat ze er weer een stapeltje binnen krijgen de komende week. Al vraag ik me af welk nummertje in de rij ik ben
|
|
|||
|
|||
Bij mij is nu het bedrag op mijn cc gereserveerd door Paypal! Kreeg vanochtend nog wel een mail van Gravis met het verzoek om extra gegevens (ivm eigen bedrijf).
|
|
||||
|
||||
Wel apart dat hij al vanaf vanmorgen 7:00 uur in Herne-Boernig stil ligt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan best, begintie z'n eigen apple store , de kaartjes heeft ie al om uit te delen, nu de voorraad ook van Gravis
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm hele dag al stilstaand in Herne-Boernig
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iedereen hier de 20e al besteld? Of zijn er ook mensen die recent besteld hebbene nu al een Track & Trace hebben of nog beter zelfs al binnen hebben?
|
|
|||
|
|||
Precies morgen de grote dag voor velen hier
Succes ermee. |
|
|||
|
|||
er zijn er verschillende (waaronder ikzelf) die afgelopen vrijdag (4 Oktober) een bestelling hebben gedaan waarvan de iPhone sinds gisteren onderweg is (met aflevering die staat op morgen).
|
|
|||
|
|||
Mix van mensen die de 20e en afgelopen vrijdag hebben besteld. Mocht je willen bestellen, dan is je kans groot dat je de iPhone deze maand nog in bezit hebt, denk zelfs binnen 2 weken of eerder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|