iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Bij overzicht van de iPhones, staat er bij de 5S sofort lieferbar, echter als je op een iPhone klikt, staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
en dat kreeg ik te zien toen ik de betaling had afgerond ?!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
wat een *** verhaal zeg
kijk het volgende week nog wel ff aan anders annuleer ik gewoon weer |
|
|||
|
|||
Even wachten op reactie van Tom De Boer in dit topic, hij heeft waarschijnlijk zijn levering al aangekregen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inmiddels staan ze nu allemaal op bald lieferbar
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ze ook gemaild dat dit niet kan en ik zsm een leverdatum van ze wil
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aj, had net om 15u een 5S gold 32GB besteld. Ach ik laat de order wel staan. Wie weet sneller dan Apple online
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Drie mogelijke scenario's kan ik me bedenken: 1. Ze hadden een technische storing waardoor dit gebeurde. 2. Ze hebben een voorraad binnengekregen voor de mensen die hadden gereserveerd. Voorraad is per ongeluk in hun web-voorraad systeem gekomen tijdens inscannen. 3. ze doen het erom in de hoop dat er bestellingen binnenkomen. Ik neig meer naar scenario 2. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb om half 4 ook maar een Gouden 5S 32GB besteld met status "sofort lieferbar".
Vanaf 4 uur is de status in de shop veranderd naar "bald lieferbar". Ben benieuwd wie er sneller is Apple of Gravis. |
|
|||
|
|||
Ik had een 32GB (Space Grey) om 13:45 besteld, daarvan heb ik inmiddels een email binnen dat die niet leverbaar is i.v.m. hoog aantal orders.
Voor de 64GB (ook Space Grey) die ik een paar minuten later bestelde (13:48?) heb ik nog geen vertragings / geen leverings email binnen, dus daar heb ik nog iets of wat hoop voor. Voor beide had ik overigens ook een bevestigings email binnen gekregen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb op 25 september besteld bij Gravis, 32gb Zilver. Telkens op vrijdag een mail gestuurd met de vraag naar voorraad en ev. levertermijn. Telkens hetzelfde antw terug. 'We hebben geen idee maar we houden je zsm op de hoogte...'
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|