iPhone 5s kopen bij Gravis.de discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Dit klinkt nu toch écht té mooi om waar te zijn?????? Overal uitverkocht en plots hier ff doodleuk bestellen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus nu weten we waarom de apple stores niet zijn bevoorraad
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ook 1 besteld
durfde er geen 2 te bestellen toch maar eerst ff aankijken mijn bestelling in uk is tenslotte ook al verstuurd ;-) |
|
|||
|
|||
Ik vraag het omdat ik eerst een foutmelding kreeg dat een bankrekening door gravis.de niet accepteert werd via paypal. Daarna wat pagina's terug gedaan en voordat ik de creditcard gegevens kon toevoegen was de bestelling er doorheen. Schijnbaar dus toch van de bankrekening afgeschreven. Vraag me daarom af of het helemaal goed gegaan is. Heb bestelbevestiging van Gravis en betaalbevestiging van PayPal binnen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 15:02 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor sommigen die er 2 besteld hebben: wat doen jullie met die 2e??? xD gewoon doorverkopen ofzo ?
|
|
|||
|
|||
waarom heb ik het gevoel dat we allemaal bij de neus worden genomen. niemand krijgt een leverdatum door, straks krijg je te horen van ja over 2 weken ofzo
waar zit dat gravis eigenlijk kun je niet gaan afhalen ofzo ? |
|
|||
|
|||
Ok, daarstraks een 32GB goud besteld, bevestigingsmail gekregen... Hopelijk ligt hij nu snel in de bus! HULDE aan de persoon die mij brandstof en moeite bespaard heeft !
|
|
|||
|
|||
Je kunt het ook afhalen, kon je opgeven bij je bestelling. Bijv in Dusseldorf heb je een winkel.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand anders eens bellen naar het nummer van in de bevestigingsmail... Zit op het werk, anders deed ik het even voor jullie...
|
|
|||
|
|||
SLECHT NIEUWS !!!
Ik heb met Gravis.de gebeld.. De voorraadmelding is een fout. Ze hebben geen voorraad en er is dus ook geen leveringstermijn bekend.. |
|
|||
|
|||
Ik wil de vrolijke reacties hier niet bederven maar ik heb reeds op 24 september de 32gb space grey daar besteld na het lezen van mensen op tweakers waar die al verzonden waren. Tot op heden hebben ze nog altijd geen voorraad binnengekregen (misschien tot vandaag).
Op hun facebook pagina waren er wel al veel mensen die vroegen naar de verwachte leverdatum en toen reageerde Gravis.de dat ze verwachten midden oktober te kunnen leveren. |
|
|||
|
|||
Heb net de 5S 64GB space grey besteld. Bevestigingmailtjes van Gravis en Paypal zijn binnen dus nu een kwestie van afwachten.
De leverbaardheid op de website is nu ook weer terug op "Bald lieferbar". |
|
|||
|
|||
Bijna alle modellen op voorraad, behalve de 64 GB varianten. Denk dat Apple bewust minder 64's bevoorraad.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 15:15 ---------- Bedoel je dat het op 'sofort lieferbar' stond en na je bestelling 'Bald..'? |
|
|||
|
|||
Voorraad meldingen kloppen niet. Is een fout en dat heb ik dus net telefonisch meegedeeld gekregen toen ik belde. Weet niet of er modellen daadwerkelijk wel op voorraad zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is toch aardig wat omzet in een uur denk ik... Maar goed. Een bestel-mogelijkheid in Duitsland die tot nu toe in ieder geval betrouwbaar was. Ik heb van de mogelijkheid gebruik gemaakt.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen bij GSMstunter | UnXpected | Koopinformatie Nederland | 17 | 02-10-10 16:35 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Bestelling via Gravis.de | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 39 | 24-07-10 10:21 |
|
|