iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen bij Gravis.de (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/145629-iphone-5s-kopen-gravis-de.html)

Affinity 04-10-13 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuqua (Bericht 921552)
lol en ik zei nog net dat ik het gevoel had dat we bij de neus worden genomen. laat lekker staan we zien wel hoe dit zich gaat uitspelen.

Dat zei ik meteen, dat het te mooi is om waar te zijn... overal uitverkocht en daar doodleuk 2-4 leverdagen... ;)

iAPpel 04-10-13 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 921608)
Dat zei ik meteen, dat het te mooi is om waar te zijn... overal uitverkocht en daar doodleuk 2-4 leverdagen... ;)

Maar hoe kom jij aan 2-4 dagen levertijd? Stond dat ergens?

jomavi 04-10-13 17:29

Citaat:

Sehr geehrter,

die Bearbeitung Ihrer Bestellung XXXXXX verzögert sich.

Aufgrund des hohen Bestellvolumens für die neuen iPhone Modelle waren diese leider in kürzester Zeit ausverkauft. Leider konnte Ihre Bestellung nicht mehr bestückt werden. Derzeit liegt uns leider noch kein neuer Liefertermin vor. Wir stehen im direkten Kontakt mit den Lieferanten, um Änderungen bei den Lieferterminen so schnell wie möglich zu erfahren und Sie zeitnah zu informieren.

Wir bitten um Ihr Verständnis.
Het was ook te mooi om waar te zijn.

Chrisl 04-10-13 17:35

Maar betekend dat dat niemand hem krijgt of hadden ze er een paar en krijgen alleen de eerste hem?

BobF1031 04-10-13 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jomavi (Bericht 921613)
Het was ook te mooi om waar te zijn.

Vertaald (Google translate):

Beste,

uitvoeren van uw bestelling XXXXXX vertraagde.

Vanwege het hoge volume van de orders voor de nieuwe iPhone-modellen, deze werden helaas uitverkocht in een mum van tijd. Helaas kon niet worden geladen op uw bestelling. Momenteel zijn wij er helaas nog geen nieuwe levering. Wij staan ​​in direct contact met de leverancier om uit te vinden veranderingen in de levering zo snel mogelijk en informeren u zo snel mogelijk.

Wij vragen hiervoor uw begrip.

knny 04-10-13 17:37

Ik heb die mail nog niet :)

MacRoonz 04-10-13 17:37

Inderdaad erg jammer ik ga het afwachten annuleer nog niet direct, heb trouwens nog geen mail gehad zoals in bovenstaande bericht.

Heb ook gelezen dat er enkele bestellingen wel zijn doorgekomen ergens op facebook van gravis ben wel benieuwd naar hoelaat iedereen heeft besteld en wie wel 1 van de mazzelaars is :D (zelf 14.18 besteld)

iAPpel 04-10-13 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 921615)
Maar betekend dat dat niemand hem krijgt of hadden ze er een paar en krijgen alleen de eerste hem?

Denk dat laatste.

sparc 04-10-13 17:44

14:13 64 Gb grijs - nog geen afwijzing

Chrisl 04-10-13 17:45

Dat zou dus goed nieuws zijn. Ik heb ook nog geen mail ontvangen.

iAPpel 04-10-13 17:46

Dit staat er als antwoord bij een klant die op hun face-pagina een vraag stelt wanneer hij zijn order van vandaag krijgt:
In der Tat haben wir wieder Ware erhalten. Wenn du einer der Glücklichen seinen solltest der schnell genug bestellt hat, dann wird die Ware auch für dich umgehend komissioniert. Allerdings wenn du als Lieferart Express angibst wirst du die Ware erst am Montag erhalten. Denn UPS liefert keine Express am Samstag. Viele Grüße vom GRAVIS Service-Team

Kortom, ze hadden inderdaad een voorraad vandaag en als je snel had besteld, dan krijg je het aankomende week.

sparc 04-10-13 17:53

Ben er nog niet gerust over....

Chrisl 04-10-13 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 921625)
Ben er nog niet gerust over....

Welk deel niet???

sparc 04-10-13 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 921626)
Welk deel niet???

Dat ik de mail niet krijg en komende week mijn iPhone ga ontvangen.

fuqua 04-10-13 17:57

naar welk email adres mailen jullie betreft de bestelling met gravis ? op die ecom@gravis.de krijg ik geen reactie.

heb toen maar naar kundenservice@gravis.de gedaan hopelijk krijg ik daar een reactie.

ze moeten immers weten of jou bestelling binnenkort de deur uitgaat of niet.

Remi 04-10-13 18:01

15:06 besteld, (nog) geen afwijzing ontvangen.

jomavi 04-10-13 18:05

Ook voor Gravis is het onderhand weekend en is het maar de vraag of ze ook in het weekend reageren via mail.

iAPpel 04-10-13 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuqua (Bericht 921628)
naar welk email adres mailen jullie betreft de bestelling met gravis ? op die ecom@gravis.de krijg ik geen reactie.

heb toen maar naar kundenservice@gravis.de gedaan hopelijk krijg ik daar een reactie.

ze moeten immers weten of jou bestelling binnenkort de deur uitgaat of niet.

Onderaan de pagina heb je contact gegevens. Vervolgens via een formulier gereageerd.

knny 04-10-13 18:19

http://i41.tinypic.com/34fhb9c.jpg

Dit scherm had ik bij betaling

kleine jan 04-10-13 18:24

ik heb de 16GB gold besteld en heb ook nog geen mail dat ze hem niet hebben.
Ik heb hem via paypal betaald, deze staat gekoppeld aan mijn rekeningnummer.
Weet iemand wanneer het geld dan word afgeschreven, gelijk al of pas als de iphone eventueel word verstuurd?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.