iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/156728-iphone-6-kopen-duitsland-wie-gaat.html)

terrorsource 12-09-14 10:53

Ik heb er ook 1 gereserveerd, ga wel in de rij liggen nachts, je weet maar nooit hoe het geregeld is..

Ik kan er nog 1 meenemen voor iemand uit omgeving Rotterdam, PM me maar !

cello38 12-09-14 11:00

Met de iphone 5 twee jaar geleden kon je ook reserveren maar als je een bevestiging kreeg op je mail kon je het ophalen anders niet, na 100x proberen kreeg ik pas een mail dat ik het op kon halen, nu kan je dus gelijk ophalen de 19e na je reservering???

kleine jan 12-09-14 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 970108)
Je kan hem nu al online reserveren en in store ophalen :D dus geen rij!!
https://reserve.cdn-apple.com/DE/de_...e/availability

Bedankt voor deze mooie tip!:-)

Mats020 12-09-14 11:07

Heb inmiddels ook gereseveerd. Yes! Ik kan er nog wel 1 extra meenemen voor iemand. Pm me maar.

cello38 12-09-14 11:09

Krijg je ook een bevestiging als je reserveerd in je mail?

kleine jan 12-09-14 11:11

je kan in oberhausen nu geen IP plus meer reserveren en van de normale zijn alle 64GB varianten uitverkocht.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2014 om 11:11 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cello38 (Bericht 970217)
Krijg je ook een bevestiging als je reserveerd in je mail?

Ja heb ik wel gehad ja

trevisnl 12-09-14 11:14

Hoe zit het eigenlijk met de betaling? Ik heb Rabobank en die accepteert in het buitenland maar transacties van 500 per dag.. Is ook niet aanpasbaar. Hoe gaan jullie dit doen? Accepteren ze voor de verkoop van de 6 cash? Ook mijn mastercard accepteert maar tot 1000. gaap.

terrorsource 12-09-14 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 970224)
Hoe zit het eigenlijk met de betaling? Ik heb Rabobank en die accepteert in het buitenland maar transacties van 500 per dag.. Is ook niet aanpasbaar. Hoe gaan jullie dit doen? Accepteren ze voor de verkoop van de 6 cash? Ook mijn mastercard accepteert maar tot 1000. gaap.

Ben wel benieuwd hoe dat de afgelopen jaren is gegaan, kan je daar gewoon met Rabo/ING pinnen of via MasterCard Creditcard betalen ?

DutchAwesome 12-09-14 11:20

Heerlijke tip, thanks!
Ik heb 2x de iPhone 6 besteld

Affinity 12-09-14 11:27

Ik vraag mij wel af hoe het met de voorraad zal zitten... Aangezien ze toch al een gekend aantal konden vrijmaken voor reservaties... Hoe zit het dan met de "losse" voorraad voor de mensen die de nacht komen doorsteken.. Zal niet veel meer overschieten wss...

Arminiatuur 12-09-14 11:30

Het beste is gewoon om Cash om mee te nemen. Ik heb gereserveerd tussen 15:00 en 16:00 ik ga ook niet 8 uur daar al staan, een reservatie is een reservatie. De tijden maken niet zo veel uit, want je moet toch wachten.

cello38 12-09-14 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 970232)
Ik vraag mij wel af hoe het met de voorraad zal zitten... Aangezien ze toch al een gekend aantal konden vrijmaken voor reservaties... Hoe zit het dan met de "losse" voorraad voor de mensen die de nacht komen doorsteken.. Zal niet veel meer overschieten wss...

Ik denk juist dat ze veel voorraad hebben waardoor ze zo'n reservering systeem hebben bedacht, want apple weet ook dat er per store minstens 2000 mensen afkomen op deze iphone's dus daar zullen ze een aparte voorraad voor hebben

knuster 12-09-14 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 970232)
Ik vraag mij wel af hoe het met de voorraad zal zitten... Aangezien ze toch al een gekend aantal konden vrijmaken voor reservaties... Hoe zit het dan met de "losse" voorraad voor de mensen die de nacht komen doorsteken.. Zal niet veel meer overschieten wss...

Aangezien ze ook reservaties toepassen dit jaar zullen ze wel een hele voorraad voorzien hebben denk ik, anders zouden ze dat reservatiesysteem niet gedaan hebben.
En de reservatiebatch staat sowieso los van de losse batch.

kleine jan 12-09-14 11:33

Je moet dat van die reserveringen ook maar weten, tis dat we daar hier op worden geattandeerd maar anders sta je daar vrolijk heel de nacht in de rij en ben je bijna bij de deur en komen er mensen aanlopen met een papiertje en lopen zo de shop in en uit. Lijkt me vrij frustrerend als je dat meemaakt.

Ik denk ook niet dat het veel helpt om de drukte tegen tegaan want grootste deel van de mensen die in de rij gaan staan weten niet van dit systeem of komen er te laat achter.

Arminiatuur 12-09-14 11:34

Er staat trouwens:
iPhone 6 Plus ist ab Freitag, 12. September, 11:25
im Apple Store, CentrO, verfügbar. (CEST).

Waarom die tijd?

cello38 12-09-14 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 970238)
Aangezien ze ook reservaties toepassen dit jaar zullen ze wel een hele voorraad voorzien hebben denk ik, anders zouden ze dat reservatiesysteem niet gedaan hebben.
En de reservatiebatch staat sowieso los van de losse batch.

Dat denk ik ook ze zullen vast geen "nee" verkopen aan de duizenden wachtenden en mensen die uren in de rij hebben gestaan. Zou niet eerlijk zijn!

Beumaster 12-09-14 11:36

Volgens mij moet je wel een duits identiteitsbewijs hebben, staat er toch duidelijk vermeld:

Zulässige Identitätsnachweise
Identitätsnachweis


Deutscher Personalausweis
Deutscher Reisepass
Aufenthaltserlaubnis + Reisepass eines Nicht-EU-Landes

matthijst 12-09-14 11:37

Wel benieuwd of er nu nog over is voor mensen zonder reservering?
Als je ziet hoe weinig gouden 5s er vorig jaar waren...
Lijkt de + nu vergelijkbaar?

Arminiatuur 12-09-14 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beumaster (Bericht 970245)
Volgens mij moet je wel een duits identiteitsbewijs hebben, staat er toch duidelijk vermeld:

Zulässige Identitätsnachweise
Identitätsnachweis


Deutscher Personalausweis
Deutscher Reisepass
Aufenthaltserlaubnis + Reisepass eines Nicht-EU-Landes

Er zijn diverse telefoontjes gepleegd naar Apple CentrO is geen probleem met een Nederlandse Paspoort.

matthijst 12-09-14 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cello38 (Bericht 970243)
Dat denk ik ook ze zullen vast geen "nee" verkopen aan de duizenden wachtenden en mensen die uren in de rij hebben gestaan. Zou niet eerlijk zijn!

Zoals vorig jaar bedoel je? :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:29.