iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/157359-iphone-6-online-kopen-duitse-apple-store.html)

schmrtzzz 16-09-14 09:54

Wie weet meer over verzending naar mailboxde.com? Ik heb vrijdag een 6 space grey 128 Gb weten te bestellen, staat keurig op 'Bestellung wird bearbeitet/Anlieferung: 19/9 mit Expressversand', maar nu zie ik bij 'Apple Versand & Lieferung' opeens staan: 'Kein Versand an Postfachadressen/Paketstationen'. Help!
Edit: vorig jaar is het kennelijk goed gegaan via deze forwarder, zie ik in de discussies van toen. Zijn de regels bij Apple op dit punt aangepast? Of valt mailboxde.com niet onder 'paketstationen'?

scoop1 16-09-14 12:28

Ik weet niet in hoeverre apple dit heeft aangepast.

Maar Apple USA blokkeert Borderlinx ook...

Al me iPhone orders zijn geannuleerd naar BL...

Vorige jaar is dit goed gegaan..

Dus ik denk dat Malbox.de nu ook op de zwarte lijst staat???
mits iemand anders nu reageert en van hem word wel netjes hier afgeleverd, dan heb jij de adres niet goed opgegeven... Komt vaker voor bij Apple, dat het word geweigerd.
1 letter verkeer is al voldoende voor annulering..

Het enige die NOG geen problemen doet is APPLE UK... want die verzend gewoon naar Borderlinx....

het is afwachten..

schmrtzzz 16-09-14 12:38

Bij mij staat hij ook op verzenden, dus wat dat betreft is de status hetzelfde als bij Apple UK. Wel raar: vorig jaar was het juist heel lang onduidelijk of Apple wel zou verzenden naar Borderlinx UK, daarom heb ik dit jaar gegokt op Mailboxde.com. Wordt dus nog spannend.

TuurDS 16-09-14 18:53

Nog steeds geen trackingnummer, de vlucht uit China moet vertraging hebben! :p

Tasty 16-09-14 20:10

Er staat nog steeds dat mijn verzending word voorbereid op de status pagina bij mij. staat er bij jou iets anders?

scoop1 16-09-14 20:44

Ik denk vannacht word alle statusen van de eerste batch aangepast naar 'Dispatched' moet wel opzich, als we Vrijdag afgeleverd moeten krijgen :-)


Gizmodo heeft wat foto's gepost van iPhones verscheping van China naar USA

This Is How You Fly 200,000 iPhones from China to the US

TuurDS 16-09-14 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tasty (Bericht 971093)
Er staat nog steeds dat mijn verzending word voorbereid op de status pagina bij mij. staat er bij jou iets anders?

Ook zo bij mij...

knny 17-09-14 06:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TuurDS (Bericht 971133)
Ook zo bij mij...

Hier ook nog geen statuswijziging.

Tasty 17-09-14 07:50

Still nothing here :-)! Spannend!

schmrtzzz 17-09-14 09:34

Status bij de Apple Store nog steeds hetzelfde. Even gekeken op mijn credit card: bedrag is maandag afgeschreven. En, vreemd: gisteren is nog eens 1 euro door de Apple Store van mijn krediet gehaald. Heeft misschien te maken met de wisselkoers. (Mijn (virtuele) credit card staat nog op Britse ponden.)

Affinity 17-09-14 11:29

Iemand die ik ken had ook naar Apple Store Oberhausen gebeld om te vragen hoe het zat met de mensen die 2 accounts aangemaakt hebben om er meer te kunnen reserveren en ook nog van plan zijn om aan te schuiven in de rij.

Hij zei dat ze een nieuw systeem hebben waarbij ze je ID zullen controleren en registreren. Het kwam er op neer zei hij: 2 iPhones per persoon, meer zal niet lukken.

DrDecibel 17-09-14 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 971223)
Iemand die ik ken had ook naar Apple Store Oberhausen gebeld om te vragen hoe het zat met de mensen die 2 accounts aangemaakt hebben om er meer te kunnen reserveren en ook nog van plan zijn om aan te schuiven in de rij.

Hij zei dat ze een nieuw systeem hebben waarbij ze je ID zullen controleren en registreren. Het kwam er op neer zei hij: 2 iPhones per persoon, meer zal niet lukken.


zullen we daar een weddenschapje van maken.....

tuurlijk gaan ze aan de telefoon zeggen dat je er maar max 2 mag meenemen
maar in de praktijk is dit echt niet controleren

Affinity 17-09-14 11:50

Nja , zou hij daarvoor liegen als hij zegt dat ze een nieuw systeem hebben?

De verkoper zijn woorden waren: "it will be very hard to get more than 2 iPhones". Hij lijkt er dus gerust in dat het systeem zal werken..

Guest-20180925190238 17-09-14 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 971229)
Nja , zou hij daarvoor liegen als hij zegt dat ze een nieuw systeem hebben?

Laat het rusten. Die handelaren vinden altijd wel een methode om het systeem te bedriegen. Maak je daar niet druk over. :)

kleine jan 17-09-14 12:00

het "maximaal 2 iphones per klant" probeert men al sinds 7 juni 2010, de releasedatum van de iPhone 4 in Frankrijk. Toen zeiden ze aan de telefoon ook al een waterdicht systeem te hebben maar dat bleek niet altijd (nooit) te werken.
Het zou apple sieren als ze inderdaad ID's gaan registreren maar uit de praktijk blijkt dat op een releasedag er soms een rij voor de deur staat en ze daar echt geen tijd voor hebben.

We gaan het zien vrijdag.. ik ben in ieder geval al benieuwd naar de fotos die in de nacht van donderdag op vrijdag vast wel worden gepost hier!

DrDecibel 17-09-14 12:07

wat is er met jou gebeurd Kleine Jan????

Sta je nu ineens aan de andere kant ;-)
Waar is de tijd van avontuur gebleven. Parijs, Moulin Rouge etc ;-)

straks ga je nog zeggen dat je er ook maar 1 gereserveerd hebt?

TuurDS 17-09-14 19:23

Als ze die iPhones op vrijdag willen leveren zullen ze toch moeten beginnen verzenden precies... Wordt nog steeds voorbereid :/

Tasty 17-09-14 19:43

Valt wel mee hoor. Op 1 dag tijd kunnen ze nog steeds een pakket binnen europa leveren.

kleine jan 17-09-14 19:44

Bij mij net bijgewerkt:
Status Lieferung versandt 13 Sep
Geschätzt Lieferung 19. September 2014
Frachtunternehmen HERMES LOGISTIK

iAPpel 17-09-14 19:59

Ze zijn verstuurd! Nu staat er dat ze op 13 sept al verstuurd zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.