iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/157359-iphone-6-online-kopen-duitse-apple-store.html)

ousselg 19-09-14 09:16

Balen man ik zie net ook dat er bij mij staat dat mijn levering Maandag, 22/09/2014, Voor het einde van de dag er pas is ......

*** UPS of *** apple die toch weer de mensen voor de winkels voortrekt en waarschijnlijk voorraad eerst die kant opstuurt. Hij is bij mij in "Wallenhorst" en het balkje is halverwege dus finger crossed dat hij er vandaag toch is.

gio290398 19-09-14 10:44

Die van mij ligt nu in de bus van UPS en is onderweg 😃

ousselg 19-09-14 11:25

Lucky bastard ik was er op tijd bij dit keer, 12 uur stond ik gereed niets, 1 uur stond ik gereed niks. Volgende dag om 8 uur gereed nog niks, 9 uur gereed nog niks. En later toen de apple site het weer deed, zat ik naar een stomme cached website te kijken. Toen ik er pas achter kwam was ik een half uurtje later, dus misschien zat ik bij de volgende batch en wordt de mijne maandag pas verzonden :(


edit: Zojuist gebeld met UPS, ze zeggen dat het systeem verkeerde waardes aangeeft omdat ze normaal niet op zaterdag bezorgen. Volgens mevrouw stond Apple erop dat de pakketten vandaag bezorgd moesten worden en als dat niet lukt maken ze een uitzondering en komen deze morgen aan :)

schmrtzzz 19-09-14 13:07

Yes! Om 12.30u was Hermes nog maar bij stap 3 (van 5). Maar om 12.45u kreeg ik een mail van Mailboxde.com dat mijn pakketje was gearriveerd. Onmiddellijk het vereiste bedrag overgemaakt natuurlijk: 30,20 euro voor een verzekerde spoedzending per Deutsche Post, inclusief de fee voor Mailboxde, valt me hartstikke mee. Ben benieuwd wanneer hij hier is. Ik ben blij.

ousselg 19-09-14 15:23

Mijn iPhone is zojuist binnen in Duitsland!

Denk dat ups door de vele leveringen het track en tracen niet meer aankon vandaar de foute updates. Ik maak al 3 jaar gebruik van de service van iemand die tegen de grens woont. Een hele aardige meneer die een klein bedrijfje runt die zendingen doet en het kost minder dan mailbox en borderlinx enz. Bij elkaar maar 23 eu inclusief verzekerd versturen!

fsfikke 19-09-14 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ousselg (Bericht 972386)
Mijn iPhone is zojuist binnen in Duitsland!

Denk dat ups door de vele leveringen het track en tracen niet meer aankon vandaar de foute updates. Ik maak al 3 jaar gebruik van de service van iemand die tegen de grens woont. Een hele aardige meneer die een klein bedrijfje runt die zendingen doet en het kost minder dan mailbox en borderlinx enz. Bij elkaar maar 23 eu inclusief verzekerd versturen!

Zou je willen zeggen welk bedrijf dat is? Misschien wel interessant soms voor spulletjes uit Duitsland.

schmrtzzz 19-09-14 16:33

Ik ben zeer tevreden met Mailboxde.com. Om 12.45u kreeg ik een mail dat ze mijn iPhone binnen hadden gekregen, om 14.34u mailden ze dat ze hem aan DHL hebben meegegeven. En een opslag op het verzendtarief van amper 4 euro vind ik een koopje. Dat ze het ervoor kunnen (en willen) doen...

own4utreg 20-09-14 16:49

Ik had em besteld en heb em inmiddels binnen. Alleen het doosje van de iPhone was wat raar. Er stond allen iPhone op de zijkant en niet bijvoorbeeld zoals bij de vorige 5s erbij. Ook was het afbeelding van de telefoon op de bovenkant van de doos niet aanwezig en zat er alleen een wit vlak. Iemand anders die dit ook heeft?

Guest-20180925190238 20-09-14 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door own4utreg (Bericht 972930)
Iemand anders die dit ook heeft?

Miljoenen mensen die een iPhone 6/6 Plus gekocht hebben, hebben dat. :)

own4utreg 20-09-14 16:53

Ok gelukkig, was al bang dat ik een vage chinese namaak had ofzo :-)

Thnx!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.