iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie gaat de iPhone 6 proberen te kopen via de Duitse online Apple Store? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar velen hier op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store
Wie gaat de iPhone 6 proberen te kopen via de Duitse online Apple Store? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar velen hier op het forum blijkbaar wel.
Kan je hem gewoonlijk pre-orderen en dan ontvangen op de releasedatum (19 september)? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zou wat te makkelijk zijn als dat zou kunnen
Je kan hem wel online in de DL apple store kopen maar die versturen alleen naar duitse adressen. Als je dus een bekende hebt in DL kan je op de daar op de deurmat gaan zitten tot de postbode komt. Bij de laatste release deden ze geen pro-orders dacht ik, dat zal dit keer nog moeten blijken. Ik laat er in ieder geval 1 bij een duiste kennis bezorgen die hem op haar beurt weer doorstuurt naar mij.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vanaf 12 september kunnen we voorbestellen! Is dit dan om middernacht?
|
|
|||
|
|||
Vrijdag om 08.00 lijkt mij
|
|
|||
|
|||
Heb het even gevraagd op de Apple Online Store chat: Die neuen iPhones werden am 12. September ab 0:01 Uhr über unseren Apple Online Store bestellbar sein.
Ze worden wel pas verzonden op 19 september dus komen ze pas iets later aan, als ik het goed begrijp(?): Die ersten Bestellungen werden dann ab dem 19. September verschickt, ausgeliefert werden sie dann entsprechend später. Zou dit waar zijn? Vroeger kwamen ze toch altijd aan op de releasedag? |
|
|||
|
|||
Hello!
Ik ben exact hetzelfde als jou van plan. Heb dit vorig jaar ook gedaan bij mijn 5S. Vorig jaar kwam de store online om precies 01:00 snachts ! Veel succes! Joris ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 september 2014 om 18:09 ---------- Citaat:
Ik heb toen s'nachts mijn iPhone besteld om 01:04 (de store was toen 4 min online) Hij is pas geleverd 14 dagen nadien. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb toen geen last gehad van vooraad in Duitsland. Gewoon netjes online zijn op het uur dat de online store op komt. Dan is er toch geen probleem
Vele mensen weten niet dat de store s'nachts online komt of doen er zelfs geen moeite voor. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gok 11 op 12 dus? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gok dus weer op 00:01 of 01:00 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Via welke mailforwarder doen jullie het?
En is het verzekerd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 september 2014 om 22:49 ---------- Ik laat het leveren bij een vriend thuis in Duitsland. |
|
|||
|
|||
Kan je hem ook pre orderen in Duitsland en in store ophalen de andere dag?? Volgens mij wel toch of houden ze hem niet zo lang vast?
|
|
|||
|
|||
Kun je er maximaal twee bestellen ? Of meer... ? Ik ben benieuwd of alle kleuren dit jaar goed te bestellen zijn. Goud was vorig jaar bijvoorbeeeld al heel snel uitverkocht.
|
|
|||
|
|||
Wil de mijne ook online bestellen in Frankrijk... Ja iemand ervaring hoeveel je in 1 keer kan bestellen en wanneer ze die leveren?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 september 2014 om 08:42 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 september 2014 om 08:42 ---------- Vorig jaar duurde het ongeveer 3 weken van pre-order tot hij in mijn handen was. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wie kan me vertellen hoe je hier de gegevens van mailboxde moet invullen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|