iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie gaat de iPhone 6 proberen te kopen via de Duitse online Apple Store? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar velen hier op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store
Wie gaat de iPhone 6 proberen te kopen via de Duitse online Apple Store? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar velen hier op het forum blijkbaar wel.
Kan je hem gewoonlijk pre-orderen en dan ontvangen op de releasedatum (19 september)? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zou wat te makkelijk zijn als dat zou kunnen
Je kan hem wel online in de DL apple store kopen maar die versturen alleen naar duitse adressen. Als je dus een bekende hebt in DL kan je op de daar op de deurmat gaan zitten tot de postbode komt. Bij de laatste release deden ze geen pro-orders dacht ik, dat zal dit keer nog moeten blijken. Ik laat er in ieder geval 1 bij een duiste kennis bezorgen die hem op haar beurt weer doorstuurt naar mij.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vanaf 12 september kunnen we voorbestellen! Is dit dan om middernacht?
|
|
|||
|
|||
Vrijdag om 08.00 lijkt mij
|
|
|||
|
|||
Heb het even gevraagd op de Apple Online Store chat: Die neuen iPhones werden am 12. September ab 0:01 Uhr über unseren Apple Online Store bestellbar sein.
Ze worden wel pas verzonden op 19 september dus komen ze pas iets later aan, als ik het goed begrijp(?): Die ersten Bestellungen werden dann ab dem 19. September verschickt, ausgeliefert werden sie dann entsprechend später. Zou dit waar zijn? Vroeger kwamen ze toch altijd aan op de releasedag? |
|
|||
|
|||
Hello!