iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij Telekom.de wel al voor te bestellen met contract, ik hoop zometeen om 6:01 dan! Wat een nacht zeg... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij Telekom.de wel al voor te bestellen met contract, ik hoop zometeen om 6:01 dan! Wat een nacht zeg...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2014 om 06:01 ---------- Apple Store offline! Es geht los!!!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Zal dan wel om 08:01 zijn samen met de rest van de wereld. Benieuwd wat dat gaat geven op de servers... :')
|
|
||||
|
||||
Haal je hem uit UK of DUI ??
|
|
|||
|
|||
Had het liever deze nacht veeeel minder volk!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ai, dan zit ik in de auto! Dat gaat rot worden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je besteld via VISA, moet je dan je bankkaartlezer bij de hand hebben?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In belgie is dat vaak het geval, en ben die vergeten thuis want zit nu op het werk
Uur van bestellen? Misschien om 10:09 zoals op de Apple watch steeds wordt aangetoond |
|
|||
|
|||
Ziet ernaar uit dat hij online komt om 9u : Apple ? Support ? Systemstatus
|
|
|||
|
|||
zo lijkt dat er idd wel op ja...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2014 om 08:02 ---------- het wordt 9h, aangezien hij nog steeds offline is. Dan zal ik even tussen de les uit moeten piepen aangezien ik dan op school zit |
|
|||
|
|||
Wie heeft er al een keer eerder via MailboxDe besteld en hoe zit het met de verzekering ? Is het pakketje verzekerd vanaf Apple naar MailboxDe toe ?
Zag bij MailboxDe dat je je pakket tot 1000 eur kan laten verzekeren dat zit dan wel goed .. Hoe lang duurde het bij jullie de vorige keer ? Marcel |
|
|||
|
|||
Ik laat het gewoon bezorgen bij een hotel net over de grens Doe ik al paar jaar nu en gaat prima.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, ze zijn immers besteld op mijn naam. |
|
|||
|
|||
M.a.w. wat hebben we hiervan geleerd: in geval van pre-order gaat de store online om 09.01 (volgt Cupertino) en in geval van bestellen op launchday (zoals de 5s vorig jaar) gaat het om 01.01 online (volgt U.K.)
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|