iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door knuster Voor diegene die wiilen bestellen en het laten forwarden via een van de bekende methodes...vergeet het maar Kein Versand an ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yes! Ook gelukt hier na het wissen van de cache!
Verwachte leverdatum 19-09 Ik gebruik geen forward adres maar een man die daar een adres heeft en zodra hij je phone heeft het op de post doet en bij elkaar iets van 23 eu inclusief verzekerd opsturen geen slechte deal dacht ik zo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie die mogelijkheid niet staan bij de leveringsmethoden. Moet je dan ook gelijk betalen of kan betalen in de winkel ook? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ik zelf ook gedaan, ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Besteld: Versandfertig in: 7 - 10 Arbeitstage
Anlieferung: 30 Sep, 2014 - 03 Okt, 2014 per Expressversand Net telaat voor 19/9 levering lijkt het? |
|
|||
|
|||
Is inderdaad al versprongen naar "3-4 weken" nu.
Afhalen in de winkel is toch niet mogelijk want jij MOET een adres invullen waar hij geleverd moet worden. |
|
|||
|
|||
Wow, de 6+ voor instore pickup is al uitverkocht!
Had net de laatste nog kunnen reserveren |
|
|||
|
|||
Ik heb 3 x besteld
Gravis.de Via forwarder Afhalen oberhausen. Ff kijken welke het eerste komt ze gaven alle de 19 e aan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb hem nu ook gereserveerd om af te halen in Dusseldorf. 128GB Zwart. Die wel op 19 september!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ten eerste kan je al niet weten dat jij "de laatste" hebt, ten tweede was er nergens een instore pickup optie aangezien je een afleveradres MOEST invullen. Het zou wel heel raar zijn als hij pas in BE/NL komt een week later, maar je kan hem wel in Duitsland gaan bestellen online... |
|
|||
|
|||
Hadden meer mensen dat je online maar 1 kon bestellen? Vorige keer was dat 2 p.p.
Heb nu 2 Apple Store online orders |
|
|||
|
|||
Citaat:
Had jammer genoeg alleen nog de mogelijkheid voor een 16GB maar dat veranderen we daar dan wel. |
|
||||
|
||||
Zou heeel relax zijn als ze bij de NL Store ook het ophalen regelen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2x reserveren kan niet
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|