iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Wat ik me afvraag is hoe laat je daar zou moeten zijn om je reservering tussen 08.00-09.00 af te halen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het voordeel is wel dat je ZEKER bent van je iphones. Wij hebben ook gekozen voor afhalen tussen 8-9 uur maar de apple medewerker van centro zij me aan de telefoon dat het afhaaluur niet uitmaakt, ze houden de gereserveerde iphones de hele dag aan de kant voor je. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Aparte rij toch.
Ik ga lekker savonds na mn werk.Dan is de rust daar wel wedergekeerd. |
|
|||
|
|||
Ik lees dat veel mensen maar 1 iphone per account kunnen bestellen. Ik heb echter een iphone 6 én een iphone 6 plus besteld met hetzelfde account. Is hier een verklaring voor bekend?
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook, volgens mij is de max per account gewoon op 2 gesteld dus hoop dat ze niet die ene cancelen.
|
|
|||
|
|||
Helemaal Blij !!! 2 x iPhone 6 64gb s'middags ophalen, volgens de store in NL is het geen probleem om als NL daar een telefoon af te halen....geen rijen niet in de kou overnachten...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben wel blij dat ik een reservering heb ... mijn dag kan niet meer stuk.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dus zaterdagochtend ook genoeg te halen dan, zou je denken.
|
|||
|
|||
Owww, dan maak ik toch een kans zaterdagmorgen
|
|
|||
|
|||
Ik ga gelijk uit mn werk.Tegen uur of 18 ben ik daar wel kan ik gelijk een lekkere frankfurter verorberen
|
|
|||
|
|||
De creditcard order is gereserveerd
|
|
|||
|
|||
iemand die tijdens het bestellen een iPhone 6, Spacegrey 16Gb extra heeft besteld voor de verkoop??
Ik ben bereid € 100,00 EXTRA te betalen! graag PM! #durftevragen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee of ik iemand anders mijn reservering kan laten ophalen als ik diegene mijn Apple ID geef en ID kaart ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|