iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Also ich hab gerade in München angerufen, er hat mir garantiert das ich meine reservierten geräte bekomme, und da wird es auch keine langen anstehenden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Also ich hab gerade in München angerufen, er hat mir garantiert das ich meine reservierten geräte bekomme, und da wird es auch keine langen anstehenden schlangen geben, das Zeitfenster ist eine Stunde und in der zeit bekommst du dein gerät mit sicherheit.
Verstehe jetzt nur nicht die leute die sich einen tag lang anstellen wenn es doch so einfach geht.
|
|
|
||||
|
||||
zo ik vind dit wel top systeem hoor
opzeker dat er nog mensen donderdagavond gaan staan Ik kan smiddags lekker op mijn gemakkie aankomen ;-) |
|
|||
|
|||
Begrijp ik nu hieruit goed dat er een rij voor reserveringen en rij voor losse verkoop zal zijn en je toch in je tijdsvak moet komen opdagen?
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp heeft het nu dus geen zin om 's nachts in de rij te gaan staan als je niet gereserveerd hebt?
|
|
||||
|
||||
zal me niks verbazen als er gewoon helemaal geen losse verkoop gaat plaats vinden
mochten er trouwens mensen interesse hebben in een toestel, laat maar weten via pm Heb nog een gouden 64 over |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wow... je kan gewoon nog reserveren bij sommige Apple Stores in Duitsland Ik heb er net eentje apart laten leggen in de Apple Store Jungfernstieg in Hamburg, 19 september ophalen tussen 15.00 en 16.00!!! Zij hebben nog alle kleuren, alleen 16GB en 128GB. Grosse Bockenheimer Strasse en Alstertal hebben ook nog.
|
|
|||
|
|||
Zouden ze alle voorraad gebruikt hebben om te reserveren? Niet echt zin om 3 uur in de auto te zitten om dan te horen dat je er zonder reservatie geen hebt.
|
|
|||
|
|||
En wat is de status bij de online bestellers? Nog steeds afleverdatum 19 september? Bij mij wel!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2014 om 16:16 ---------- Bei deiner Anfrage ist ein Fehler aufgetreten. Versuche es später noch einmal. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2014 om 16:18 ---------- Wie heeft z'n iPhone naar mailboxde.com laten sturen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk dat ze de alle voorraad gebruikt hebben voor mensen die vooraf hebben gereserveerd, ze weten dat er duizenden mensen afkomen die nacht voor die iphone's
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jij was ook van 1 van de eersten die een iPhone had kunnen bestellen..... Bij mij is nog steeds processing order..... UK heeft wel geld van me cc weggehaald.. USA heeft $1 gereserveerd maar van de $750.. Zij gaan later belasten...
|
|||
|
|||
Hi!
Ik ben van plan om een iPhone te reserveren en naar Hamburg te rijden. Zijn er toevallig mensen uit omgeving Brabant wie mee willen? Grt. Ray |
|
||||
|
||||
Ik ga ook naar Oberhausen..
gaat zeker druk zijn daaro |
|
|||
|
|||
Heb ook besteld (Duitse store), zit in de 1e batch met levering 19e.
|
|
|||
|
|||
Bestelling wordt nu voorbereid. Joepie!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook 2 iPhones in Hamburg gereserveerd. Kan iemand mij vertellen waar ik de status van de bestelling kan zien?
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
je haalt denk ik 2 dingen door elkaar..online bestellen (waarvan je de status kan zien) en reserveringen die je zelf op moet halen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|