iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Kun je gewoon vanaf een Nederlands netwerk bestellen in de Duitse Apple store of herkennen ze dat en flikkeren ze je eruit? ---------- Bericht automatisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kun je gewoon vanaf een Nederlands netwerk bestellen in de Duitse Apple store of herkennen ze dat en flikkeren ze je eruit?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 september 2014 om 11:53 ---------- Ik kan bijvoorbeeld ook geen contact opnemen met de Duitse Chat omdat ik volgens hun in het buitenland ben. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar is het me gewoon gelukt vanaf een Nederlands netwerk te bestellen in de duitse apple store. Wel naar een duits adres!!
Ik kan by the way ook niet op die chat... |
|
|||
|
|||
Ik zit er aan te denken om online te bestellen en naar mailboxde.com te laten sturen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je ervaring met mailboxde?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat vorig jaar enorm veel mensen hun orders gecanceld waren omdat ze werkte met dergelijke doorzend-services.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook alles klaarstaan en hoef gelukkig niet via een doorzendservice. Hoop dat het gaat lukken!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Typisch Apple dit: "Aktuell liegen mir zur Uhrzeit keine genauen Infos vor.", zegt de chat. Gisteren zeiden ze nog 00:01. Spannend!
|
|
|||
|
|||
Ik denk rond 01.00
|
|
|||
|
|||
Ik ben erg benieuwd naar de tijd, vorig jaar was het 01:00. Ik hoop zelf dat het dit jaar 00:01 zal zijn, kun je ook nog een goede nachtrust hebben!
|
|
|||
|
|||
Zal Apple het dan op de 19e verzenden of is er een kans dat je het op de 19e ontvangt?
|
|
|||
|
|||
Weten we pas als de Store open gaat...
Edit: Vorig jaar werd het trouwens verzonden vanuit China en duurde de levering door UPS ook nog 3-4 dagen. (Vanuit China) |
|
|||
|
|||
Apple.com zegt 00:01pst laten we hopen dat dit zo naar ons reflecteert en hetzelfde tijdstip gaat zijn.
Edit: sorry, verkeerde informatie. Dit is voor sprint/at&t etc. |
|
|||
|
|||
In Hong Kong komt hij om 15u voorbestelbaar, omgerekend naar Duitse/Nederland tijd 9 uur. Ik hoop toch dat het reeds om middernacht is...
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|