Iphone 6 Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik kan een iphone 6 64gb kopen van iemand die ze verkoopt. Hij heeft de iphone aangekocht bij de NATEX (NAVO/NATO) winkel in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 Duitsland
Hallo iedereen,
Ik kan een iphone 6 64gb kopen van iemand die ze verkoopt. Hij heeft de iphone aangekocht bij de NATEX (NAVO/NATO) winkel in Duitsland. Hij zegt dat het een Apple reseller is, en dat als iets aan de iphone is, dat ik bij eender welke reseller kan gaan voor herstelling. Is dit waar? Want ik weet het totaal niet. Gr Marco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oke, maar wij als gewone burger mogen daar niet binnen wandelen en de gsm overhandigen ofwel? Is dit enkel voor NAVO militairen?
|
|
|||
|
|||
Enkel voor NATO militairen en buitenlands (niet Duits) NATO burgerpersoneel. Bovendien is de NATEX Retail Store extra-territoriaal. Men moet daar dus niet met het Hollands consumentenrecht of EU-recht aankomen.
In geval van problemen na het eerste jaar kan je altijd proberen om garantie te krijgen in een Apple Store of Online Apple Store. Ik heb geen idee hoe Apple gaat reageren als ze een factuur zien van een NATEX, PX, NAAFI, enz... extra-territoriale winkel. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Ja nu weet ik niet wat ik moet doen, ik kan de iphone 6 64 gb kopen voor 700 euro ipv 800... Maar ik zit met de garantie in m'n hoofd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jat is waar, maar wil ergens toch een zekerheid hebben voor in het geval dat,... Is veel geld voor als het kapot moest gaan... Daarmee
|
|
|||
|
|||
Als je makkelijk met de garantie wil zitten koop m dan voor de volle mep in de Apple store.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
iPhone 5 in Duitsland | RensVDW | iPhone algemeen | 1 | 22-11-12 16:16 |
iPhone in duitsland | Dreissen | iPhone algemeen | 1 | 24-09-12 17:26 |
iPhone Duitsland | Bosvelt | iPhone algemeen | 5 | 17-10-11 13:33 |
iPhone 4: Iphone 4 duitsland | Original | Unlock | 0 | 11-03-11 00:08 |
|
|