Plaats over rit Duitse Apple store? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo heeft iemand toevallig een plaatsje over 25 september zodat ik wellicht mee kan rijden ? Ik betaal uiteraard mee in de kosten. Met vriendelijke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Plaats over rit Duitse Apple store?
Hallo heeft iemand toevallig een plaatsje over 25 september zodat ik wellicht mee kan rijden ? Ik betaal uiteraard mee in de kosten.
Met vriendelijke groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook benieuwd of er misschien iemand vanuit de omgeving Den Haag vertrekt.
|
|
|||
|
|||
Never mind
Laatst gewijzigd door Jieve; 17-09-15 om 10:21. |
|
|||
|
|||
Oberhausen, Düsseldorf, Keulen? Waar woon je zelf bartvz? Iets specifieker in je vraagstelling zou wenselijk zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebruik mailboxde adres in Duitse Apple Store | Coolstorybro | Apple Watch algemeen | 10 | 27-06-15 07:20 |
iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store | TuurDS | Koopinformatie Rest Europa | 289 | 20-09-14 17:53 |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
|
|