iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/1943-iphone-uk.html)

ErikCreative 13-11-07 21:50

Waar heb jij iPhone 1.1.2 dan weg?

david de smedt 13-11-07 21:56

Bedoel je waar ik het vandaan heb? Ik dacht dat dit gewoon op de iPhone UK stond.

timmeh 23-11-07 14:51

kan je nou in duitsland een iphone zonder abbo kopen?
tnx
tim

Didymus 23-11-07 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timmeh (Bericht 18942)
kan je nou in duitsland een iphone zonder abbo kopen?

Ja, voor 999 EUR.

timmeh 23-11-07 17:54

maar dus niet net zoals in amerika dat je m los in de winkel koopt en dan thuis pas het abbo afsluit?

Didymus 23-11-07 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timmeh (Bericht 19064)
maar dus niet net zoals in amerika dat je m los in de winkel koopt en dan thuis pas het abbo afsluit?

Nee, in Duitsland werkt het blijkbaar anders.

Jef 08-12-07 18:15

Heeft er nog iemand recente ervaringen met de aankoop van een Iphone in London?

Ik vertrek woensdag naar london en wilde er een stuk of 5 meebrengen.

Ik wilde eigenlijk gewoon naar 3 verschillende winkels gaan om er daar 1 of 2 aan te schaffen (ivm limiet van 2 stuks) Of zou dat niet mogelijk zijn omdat ik telkens dezelfde creditcard gebruik?

Wat is eigenlijk het beste? O2, Apple store of Carphonewarehouse. Of maakt dat niet uit?

Kan de douane er wat van zeggen als je met 5 Iphones komt aanzetten?

Martijn Snels 08-12-07 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jef (Bericht 25263)
Heeft er nog iemand recente ervaringen met de aankoop van een Iphone in London?

Ik vertrek woensdag naar london en wilde er een stuk of 5 meebrengen.

Ik wilde eigenlijk gewoon naar 3 verschillende winkels gaan om er daar 1 of 2 aan te schaffen (ivm limiet van 2 stuks) Of zou dat niet mogelijk zijn omdat ik telkens dezelfde creditcard gebruik?

Wat is eigenlijk het beste? O2, Apple store of Carphonewarehouse. Of maakt dat niet uit?

Kan de douane er wat van zeggen als je met 5 Iphones komt aanzetten?

Nee, is vervoer van goederen binnen de EU. Hoef je nooit BTW of invoerrechten voor te betalen.

Jef 13-12-07 10:21

Ik heb gisteren in London 2 iphones gekocht bij Carphonewarehouse.

Nadat ik met creditcard betaald had moest ik nog iets van O2 ondertekenen. Ik weet niet of dit nu een contract was? Want er stond niks van tarieven op. En je moet je iphone via Itunes activeren.

Nu hoop ik niet dat ik straks een brief krijg van O2 waarom ik de telefoon niet activeer. En dan misschien een boete moet betalen voor gedervde inkomsten? Want dan worden het hele dure Iphones.

Heeft iemand van jullie een Iphone gekocht in London bij Carphonewarehouse of O2?? Moesten jullie ook iets tekenen?

Snatch 18-01-08 10:13

Dit weekend pikt iemand voor mij een iphone op in de apple store in London. Iemand al enig idee of dit 1.1.3 zal zijn? Hoe groot schatten jullie de kans? Als het 1.1.2 is laat ik er nog wel een paar meenemen :)

Modena 19-01-08 02:46

Idd, heb dezelfde vraag.

Hoe kan je op voorhand controleren welke firmware erop staat?

sjowol 19-01-08 03:04

niet..... je kan weeknummers checken mar zekerheid heb je nooit

denni 19-01-08 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Didymus (Bericht 19053)
Ja, voor 999 EUR.

Ehh klopt niet helemaal.
Hij was TIJDELIJK te koop voor 999 euro, omdat dit moest van de rechter. Echter na de rechtzaak heeft T-Mobile gewonnen en de regel weer uitgevoerd.

Cainnech 20-01-08 22:21

Proef op de som
 
Ik ga het er eens op wagen.

Ik heb een kaartje gekocht voor de ferry naar Engeland en morgenochtend vertrek ik naar Dover.

Ik heb de adressen van een paar Carphone Warehouses in en om Dover en van de Apple Store in Kent en het doel is om de ferry terug te nemen met liefst één en misschien meerdere Iphones in het bezit.

Kaartje heen en terug naar Dover kost 30€ + nog wat diesel. Dus als het niet lukt ben ik toch niet te veel kwijt.

Ik hou jullie op de hoogte.

Greetzzz

Martijn Snels 20-01-08 22:23

Waar heb je die kaartjes geboekt. Is inderdaad een goed idee, ook voor iPhone access.

Cainnech 20-01-08 22:32

P&O Ferries

sjempie 20-01-08 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 43693)
niet..... je kan weeknummers checken mar zekerheid heb je nooit

Ik ga komende week naar london en wil proberen een paar iphones te kopen met de 1.1.2 firmware. Ik besef dat dit waarschijnlijk lastig wordt maar wil het wel proberen. Wie kan mij helpen met antwoorden op de volgende vragen?:

- welke weeknummers hebben waarschijnlijk nog de oude firmware ?
- heb ik meer kans bij de carphoneshop dan bij de " echte" applestore in regendstreet?
- Waar zal men iemand uit nl een iphone willen verkopen?

Alvast dank voor de tips!

Didymus 20-01-08 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjempie (Bericht 44781)
- Waar zal men iemand uit nl een iphone willen verkopen?

No questions asked in Regent Street.

denni 20-01-08 23:42

nou ja die van vorig jaar hebben waarschijnlijk nog allemaal firmwire 1.1.2. Over 01 valt te discussieren maar >01 heeft denk ik gewoon 1.1.3.

sjempie 21-01-08 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Didymus (Bericht 44791)
No questions asked in Regent Street.


No questions asked for you because you live in London? of geen vragen omdat ze het prima vinden zolang ze de Iphones maar verkopen?

Ik ben nu vooral aan het bedenken hoe ik er achter ga komen dat als ik een Iphone koop deze nog voorzien is van de "oude" firmware... Tips?

En heb je ervaring met de Carphoneshop? zou je daar een iphone kunnen kopen zonder abb. of zullen ze daar juist moeilijk doen om dat zij wellicht juist extra verdienen aan abb.?

tnx voor je antwoord.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.