iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/1943-iphone-uk.html)

JamFish 02-05-08 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever (Bericht 106809)
Is er iemand hier die al eens geprobeerd heeft van de verkopers 'een iets toe te steken' maw een bedrag van £10/iphone extra te geven?

Als het inderdaad je baan kan kosten... ok, of het echt zo zwaar opgenomen wordt weet ik niet natuurlijk, het werd me gisteren wel zo verteld. In ieder geval komt de verkoper gegarandeerd in moeilijkheden, dus daar weegt denk ik so wie so geen 10 pond tegenop.
Het is natuurlijk ook niet iets wat je stiekem kan doen, een NL of BE creditcard aannemen als betaalmiddel terwijl dit uitdrukkelijk verboden is. Geen baas die in die smoes trapt.. :D

forum.bericht 02-05-08 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever (Bericht 106809)
Is er iemand hier die al eens geprobeerd heeft van de verkopers 'een iets toe te steken' maw een bedrag van £10/iphone extra te geven?

Ben je zo wanhopig?

mlam 02-05-08 21:53

Lol..de verkopers zetten hun baan op 't spel voor 10 pond..:rolleyes:

Haagze sf2 02-05-08 22:30

alleen ik kon wel met een NL credit in de UK kopen :S

Londonforever 03-05-08 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mlam (Bericht 106914)
Lol..de verkopers zetten hun baan op 't spel voor 10 pond..:rolleyes:

Dude, wie zegt dat we het hier hebben over één iPhone?

BiGa 03-05-08 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever (Bericht 106809)
£10/iphone

Ja maar dat is toch veels te weinig.

Fresh 03-05-08 13:53

De 8 GB is toch uitverkocht in de UK, of heb ik het bij het verkeerde einde?

mlam 03-05-08 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever (Bericht 107117)
Dude, wie zegt dat we het hier hebben over één iPhone?

Dude..ook al geef je 100 pond voor 10 iPhones. Zelfs dan doen ze 't niet. Ze lachen je eerder hard in je gezicht uit..(en zeer terecht). T moet niet gekker worden..'t personeel van Apple stores omkopen voor een iPhone..

raoul 03-05-08 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 107130)
De 8 GB is toch uitverkocht in de UK, of heb ik het bij het verkeerde einde?


Gisteren (vrijdag 2 mei) 2 iphones gekocht op Regent Street en gevraagd naar de voorraad: plenty te koop !!! carphone warehouse is een onbegonnen missie, totaal nix !!! ;)

forum.bericht 03-05-08 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mlam (Bericht 107137)
Dude..ook al geef je 100 pond voor 10 iPhones. Zelfs dan doen ze 't niet. Ze lachen je eerder hard in je gezicht uit..(en zeer terecht). T moet niet gekker worden..'t personeel van Apple stores omkopen voor een iPhone..

Je kunt praten wat je wilt maar die kinderen hier snappen het toch niet. Daarvoor is hun brein nog niet voldoende ontwikkeld.

Ze hebben duidelijk een waas voor de ogen en zijn maar van 1 ding bezeten en dat is een iPhone en wringen zich dan in alle bochten zodanig dat je je haast begint te schamen ook een iPhone te hebben.

mlam 03-05-08 16:04

Ik hou er maar over op ja :rolleyes:

Quarre 03-05-08 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raoul (Bericht 107151)
Gisteren (vrijdag 2 mei) 2 iphones gekocht op Regent Street en gevraagd naar de voorraad: plenty te koop !!! carphone warehouse is een onbegonnen missie, totaal nix !!! ;)


Ik veronderstel dat je het hier hebt over Apple Store? daar zijn er inderdaad nog genoeg bij mijn weten.. Ze hadden immers die kortingsactie niet ..

raoul 03-05-08 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quarre (Bericht 107190)
Ik veronderstel dat je het hier hebt over Apple Store? daar zijn er inderdaad nog genoeg bij mijn weten.. Ze hadden immers die kortingsactie niet ..


Klopt helemaal ;)

Dieter 04-05-08 11:47

Ook met een uk cc geen iphones meer te verkrijgen in carphonewarehouse??
grtz

raoul 04-05-08 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dieter (Bericht 107454)
Ook met een uk cc geen iphones meer te verkrijgen in carphonewarehouse??
grtz

Heb ik niet eens geprobeerd, ik krijg het idee, dat als ze vernemen dat je geen Engelsman bent, ze zowiezo al zeggen dat ze uitverkocht zijn. Of het waar is, ik weet het niet, standaard is dat ze zeggen : uitverkocht in heel Londen! :(

emperorra 05-05-08 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raoul (Bericht 107464)
Heb ik niet eens geprobeerd, ik krijg het idee, dat als ze vernemen dat je geen Engelsman bent, ze zowiezo al zeggen dat ze uitverkocht zijn. Of het waar is, ik weet het niet, standaard is dat ze zeggen : uitverkocht in heel Londen! :(


is inderdaad wel een beetje waar.
je moet niet met deze schaarste natuurlijk niet met je Nederlands accent spreken.


en...het beleid van één creditcard per klant is puur 'rechtvaardigheid' en geen beperking! wat ik hier lees is dat de winkels dan kunnen zien hoe vaak je met de kaart hebt betaald. not true!

ik heb zelf namelijk met één credit card twee telefoons afgenomen, terwijl de winkelier mij vijf minuten eerder mededeelde dat het absoluut niet mogelijk was. vervolgens heb ik gezegd dat ik twee kaarten had en mijn stoute schoenen aangetrokken en met mijn reeds gebruikte kaart betaald. geen melding niets...dus!

er zijn nog genoeg telefoons te krijgen!

VLB 05-05-08 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door emperorra (Bericht 107774)

..ik heb zelf namelijk met één credit card twee telefoons afgenomen, terwijl de winkelier mij vijf minuten eerder mededeelde dat het absoluut niet mogelijk was. vervolgens heb ik gezegd dat ik twee kaarten had en mijn stoute schoenen aangetrokken en met mijn reeds gebruikte kaart betaald. geen melding niets...dus!


dit vind ik echt supermooi!
goed gedaan man:D

Ibby 05-05-08 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door emperorra (Bericht 107774)
er zijn nog genoeg telefoons te krijgen!

Dus er is weer hoop!
Dan ga ik het weekend maar eens winkelen daar :)

klarksken 05-05-08 22:31

emperorra
waar was dit?? ik ga zaterdag naar London
kan je me een adresje toesturen aub
greetings

raoul 05-05-08 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klarksken (Bericht 108147)
emperorra
waar was dit?? ik ga zaterdag naar London
kan je me een adresje toesturen aub
greetings

Regent Street, the istore.;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.