iPhone 4 kopen in Griekenland: wat krijg ik ervoor? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit momenteel in Griekenland en vertrek maandag weer naar Nederland. Ik ben van plan een paar iPhone 4´s mee te nemen maar wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 kopen in Griekenland: wat krijg ik ervoor?
Hoi,
Ik zit momenteel in Griekenland en vertrek maandag weer naar Nederland. Ik ben van plan een paar iPhone 4´s mee te nemen maar wil graag ff weten wat ik ervoor zou krijgen in Nederland... Weten jullie dat een beetje? Mvg, Kevin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Euhm, de iPhone komt 30 juli. Weet niet of je er nog wat voor krijgt in NL? Meeste wachten gewoon op een Nederlandse iPhone.
|
|||
|
|||
Citaat:
gr. Gertruud |
|
|||
|
|||
Ik zit op dit moment op Kreta( hahahaha) maar de i 4 is nog niet beschikbaar en komt indd in september. Jammer maar zo lang blijf ik niet.
|
|
|||
|
|||
[quote=gertruud;512368]Hier snap ik ff niks van, mijn vriendin woont in Thessaloniki en is vandaag naar Cosmote geweest, daar werd gezegd dat de iPhone 4 pas in September geleverd gaat worden, hoe kan jij ze dan al meenemen? Ik vertrek zelf morgen naar Griekenland.
gr. Gertruud Ik heb net n email gehad van Cosmote Griekenland, (KPN) in Grienkenland. De iPhone is nu pas leverbaar en moet € 660,00 gaan kosten! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS kopen in Griekenland | MichaelJ | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 11-08-10 18:40 |
iPhone 3G. Wat kan ik ervoor vragen? | Arjan29 | Koopinformatie en ervaringen | 2 | 14-07-10 21:39 |
iPhone: Wat voor een Iphone krijg ik? | akkie | Jailbreak | 2 | 06-04-10 15:02 |
|
|