iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   Ga je naar de UK? Iphone 4 reserveren voor in-store pickup! (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/74733-ga-naar-de-uk-iphone-4-reserveren-voor-store-pickup.html)

remundo7000 19-11-10 13:45

Ja, bij Apple stores in ieder geval.

Timmeeeyy 19-11-10 14:07

Ja, dat is hij...werkt prima met m'n geknipte sim-kaart

Timmeeeyy 19-11-10 23:09

Ze zijn daar gewoon simlock vrij hoor. Ik gebruik nu met veel plezier m'n iPhone 4 met m'n zelf geknipte micro sim kaartje van t-mobile.

ceejay86 20-11-10 09:41

Kun je contant betalen of heb je een creditcard nodig??

Timmeeeyy 20-11-10 09:49

Je kunt er contant (ponden) of met je creditcard betalen. Mijn gewone pinpas werkte niet....

remundo7000 20-11-10 11:18

Mijn pinpas werkte gewoon. Bij het reserveren heb je al je Apple-ID gegeven. Die heb je wel nodig bij het reserveren.

tjr 26-11-10 09:53

Ik krijg nu dit bij alle UK winkels als ik probeer te reserveren:

"We’re sorry, but there are no pickup dates available at this store. Please check back later, try another Apple Retail Store location, or shop the Apple Online Store."

Iemand die dit eerder heeft gezien?

Timmeeeyy 26-11-10 09:59

Ja, dat heb ik eerder gezien. Dat was nadat er eerst stond avaliable en dat klikte ik verder en stond jouw opmerking er...

Het advies was om het te blijven proberen en probeer het eens net na 12 uur 's nachts...

tjr 26-11-10 10:03

Ok top dank je, vond het een beetje verdacht dat ik dit echt bij elke store in de UK krijg nu vandaar.

manolito 26-11-10 11:10

Hoi,

Ik heb er ook een gekocht in londen. Geprobeerd om hem te activeren. Jammer dan.
Melding simkaart wordt niet ondersteund. Gebeld met aplle. Geen oplossing!!!!
Wie weet er raad mee?

tjr 26-11-10 11:14

Nieuwe simkaart vragen aan je provider?

manolito 26-11-10 11:15

die heb ik gisteren gehaald een microsim. Deze doet het wel in mijn Nokia?

Timmeeeyy 26-11-10 11:15

Ik had een T-mobile simkaart en heb hem zelf klein geknipt. Misschien heb je een hele oude simkaart dan kan je gewoon naar je winkel van je provider en daar een nieuwe simkaart vragen.

Ik liep ook heel lang nog rond met een oud Ben simkaartje totdat ik een htc kreeg. Toen moest ik een nieuwe...

ceejay86 03-12-10 22:09

Ik heb er dus gister een gehaald in de UK, vanavond microsim van hi gekocht, maar nu krijg ik de melding in itunes dat deze simkaart niet wordt ondersteund.

Wellicht toch een niet simlock vrije telefoon?? Hoe kan ik deze unlocken? Ik heb op dit forum zitten kijken, maar kom er echt niet uit, ik weet niet welke firmware versie er op zit, enz.

Waar moet ik beginnen? Ik ben een vrouw en niet bekend met dit soort dingen.. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen?

Groet, Lianne

Timmeeeyy 03-12-10 23:50

Dat heeft toch niets met een vrouw zijn te maken. Vrouwen kunnen ook handig zijn.

Maar je kunt via INSTELLINGEN>ALGEMEEN>INFO je versie bekijken. Dat heeft er vast niets mee te maken. Ik ben geen echte expert maar misschien kan je het proberen met een andere sim-kaart. Ik heb zelf mijn simkaart geknipt en heb dus geen micro sim

ceejay86 03-12-10 23:56

Naja, ben niet blond dus dat kan misschien nog uitmaken ja... ;-)

Ik kom dus niet eens zover dat ik in het menu kom, wat ik krijg is een noodoproep keuze en de melding in itunes dat de simkaart niet wordt ondersteund..

Andere mogelijkheden om de firmware versie te bekijken?

En hoe ik de telefoon unlocked ga krijgen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Timmeeeyy 04-12-10 01:40

Je hebt hem wel via iTunes geactiveerd?

Al was je blond dan had dat niet uitgemaakt....

ceejay86 04-12-10 09:23

Via Itunes activeren lukt niet, ik krijg dan de melding dat mijn sim kaart niet wordt ondersteund. ik vermoed dus toch een iphone met simlock te hebben gekregen.

Timmeeeyy 04-12-10 09:30

Waar heb je hem dan gekocht? In principe zijn alle iPhone's van de Apple store simlock vrij en alle andere zijn gelockt....

Wel balen zeg! Moet je hem meteen unlocken maar nu heb je vast ook minder dan 499 pond betaald??

ceejay86 04-12-10 09:33

In de apple store in Newcastle, (eldon square) en heb er gewoon 499 pond voor betaald.

Zou het kunnen dat het aan mijn hi microsim ligt? Kan ik dit testen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.