Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bouchra
dus als ik het geod begrijp sorry hoor heb niet zoveel verstand van deze dingen. dan moet ik een vodafone simkaart uit duitsland erin doen om deze te kunnen gebruiken? en dan zou een nederlandse vodafone simkaart deze ook kunnen pakken?
ik heb helaas geen geduld
|
Nee dit is dus niet het geval. De iPhone 4 kan geactiveerd worden met een duiste simkaart ( dit kan ook prima met een prepaid kaart die je voor €5,- op ebay kan kopen ). Door dit te activeren kan je in je iPhone en kan je op internet en gebruik maken van de iPhone. Nu komt alleen het probleem dat wanneer jij je eigen simkaart erin zet dat je geen services krijgt. Dit komt namelijk omdat hij alleen werkt doormiddel van een duitse vodafone kaart. Hiervoor zou een unlock de oplossing zijn maar die zijn op het moment nog niet voor de iPhone 4 met firmware 4.2.1 en BB 03.10.01 die ik dan dus heb.
Kort gezegt, op het moment zijn er nog geen mogelijkheden om je iPhone 4 werkende te krijgen dat je kan bellen of sms'n. Andere dingen zoals apps en internet kunnen gewoon mits je je iPhone hebt geactiveerd doormiddel van de duitse simkaart.