4S uit Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Extra info aangaande reserveringsproces bij Apple voor de IPhone op onderstaande link. More details concerning iPhone4S availability and reservations | 9to5Mac | Apple Intelligence...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Extra info aangaande reserveringsproces bij Apple voor de IPhone op onderstaande link.
More details concerning iPhone4S availability and reservations | 9to5Mac | Apple Intelligence |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
iemand nog gebeld?
Ik word er weer uit gegooid |
|
||||
|
||||
ik kom die hele site om te reserveren niet eens op...
Apple - iPhone 4S - Buy directly from Apple in store or online. en dan doorklikken lukt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hey Jantje, jij ook weer hier???
Hoe is het? Wagen we er nog een ritje aan 1 deze dagen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
of ligt dat aan mijn internet hier op werk? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2011 om 10:59 ---------- Citaat:
als we kunnen reserveren gaan we weer.. neem jij er ook zo veel mogelijk mee voor al je vrienden? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heb idd nog wel wat mensen die er graag 1 willen
Ik probeer te bellen maar wordt er iedere keer weer uitgegooid ben benieuwd of ze weer wat binnen hebben gekregen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2011 om 11:02 ---------- Citaat:
dat is het nu toch ook ;-) of zou je alleen s'avonds kunnen reserveren dan? |
|
||||
|
||||
reserveren gister na 21.00 lukte ook niet...
ik heb eerlijk gezegd ook niet echt haast met die nieuwe iphone.. sneller en nieuwe camera.. meer is het toch eigenlijk niet? |
|
||||
|
||||
daarom wil ik graag ff horen aan de telefoon of ze nou wel of niet voorraad hebben
ach, is toch gewoon weer leuk nieuwe tel |
|
|||
|
|||
Reserveren kan alleen tussen 21:00 en 00:00.
Schijnt dat het ook kan, mocht er nog wat over zijn van de vorige avond, s'morgens tussen 8:00 en 9:00 Ze zullen niets hebben gekregen want gisteravond was er niets te reserveren en vanmoregn ook niet |
|
||||
|
||||
hmm dat klinkt opzich logisch
Hoe zit je morgen Jan? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@drdecibel + kleine jan:
zaterdag nog een plekkie vrij in die racewagen?? neem ik weer de sporttas en een petje mee... |
|
||||
|
||||
jij hebt er al 1, kokker
|
|
||||
|
||||
nou, ik ben benieuwd zo of ze nu wel voorraad hebben
|
|
|||
|
|||
Hoe ga je naar Oberhausen Decibel?
|
|
||||
|
||||
met de auto natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Omdat je van den haag bent ik van Rijswijk. Maar je hebt toch al eentje?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2011 om 21:05 ---------- Weer niets hoor |
|
|||
|
|||
In frankrijk wel, tenminste de 32GB Zwart en Wit.
Denk dat ik lekker ga wachten tot ze in NL beschikbaar komen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe te kopen IPAD uit Duitsland? | elvisu | Archief | 2 | 15-05-10 17:36 |
iPhone 3G via Ebay uit Duitsland kopen | Denneke | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 30-05-09 17:48 |
iPhone uit Duitsland | WybWyb | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 17-01-08 14:16 |
iPhone uit Frankrijk, Duitsland, UK | lEl | Archief | 3 | 15-12-07 18:56 |
|
|