4S uit Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb er ook 2 kunnen reserveren, 2 x 16 wilde eigenlijk 64 maar die stonden er niet bij, kon alleen nog maar die 16 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik heb er ook 2 kunnen reserveren, 2 x 16
wilde eigenlijk 64 maar die stonden er niet bij, kon alleen nog maar die 16 zul je niet zien, zit ik morgen voor mijn werk in belgie, lekker uit de richting |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zat dus in spam ik dacht al
ik heb nog een andere op mijn ander id kunnen reserveren. Dus ik heb misschien nog een extra 32 gig. maar bij de tweede geen bevestiging Laatst gewijzigd door 4JC; 19-10-11 om 22:42. |
|
|||
|
|||
Ook een kunnen reserveren ("helaas" 32 gb, 64 gb was niet mogelijk). Heb niet zo op de tijd gelet. Volgens mail ophalen tussen 08.00 en 08.30, maar lees dat ie pas om 10 uur open is ???
|
|
|||
|
|||
Ik heb gelukkig een 32GB kunnen reserveren. Die wilde ik ook, 16GB te klein denk ik en 64GB te groot. Ophalen tussen 10:00 en 10:30 dus kan direct terecht als hij open gaat.
|
|
|||
|
|||
Ja het is alleen in de voormiddag hoop dat ik namiddag ook nog kan. Zit met werk en een stuk rijden.
|
|
|||
|
|||
Wat een k*tzooi.. Ik had 2 gereserveerd en aangemeld volgende pagina dus je moest kiezen woensdag of donderdag dus ik doe steeds woensdag(met men domme hoofd) dus hij lukte steeds niet dus ik dacht huh daarna deed ik donderdag toen was t te laat.
groetjes |
|
||||
|
||||
haha
zo dat is zeker balen hopen op morgen weer een kans |
|
|||
|
|||
Ah godver. Nu werkt het in eens wel?!
Wanneer hebben jullie gekeken om te reserveren? Nu is alles al gereserveerd! |
|
||||
|
||||
9 uur stipt
|
|
|||
|
|||
Hah ja zeker balen kan iemand me een pm sturen als t blijkt dat diegene toch om wat voor reden dan ook niet kan gaan. Grtjs
|
|
|||
|
|||
om 20:58 waren er al beschikbaar
|
|
|||
|
|||
Ik baal hier best van eigenlijk.. Heb eergister doorgegeven aan mn neef in Frankfurt dat ie de bestelling kan laten doorgaan, maar wil liever even op en neer naar Oberhausen rijden eigenlijk.
|
|
|||
|
|||
Ter info : voor reserveringen is de winkel vanaf 08.00 open (en zelfs dan sta je in de rij.....).
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen om 10 uur iphone in Oberhausen opgehaald. Perfect geregeld en erg vriendelijke mensen. Heb ook nog een iphone 4 8gb meegenomen voor m'n zoon. Vind dat ze het slim hebben gedaan met het invoeren middels reserveringen. Hoop dat ze het volgend jaar ook zo doen tijdens de lancering voor de ipad 3. Ben ik dan weer van de partij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Direct ophalen
Als je een reservering maakt moet je die dan de volgende dag afhalen of kan dat ook een dag later?
|
|
||||
|
||||
Volgende dag
|
|
|||
|
|||
Jahooooorr eindelijk gelukt ik heb er 6 besteld 16gb 32 gb en 64 gb allen wit
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe te kopen IPAD uit Duitsland? | elvisu | Archief | 2 | 15-05-10 17:36 |
iPhone 3G via Ebay uit Duitsland kopen | Denneke | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 30-05-09 17:48 |
iPhone uit Duitsland | WybWyb | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 17-01-08 14:16 |
iPhone uit Frankrijk, Duitsland, UK | lEl | Archief | 3 | 15-12-07 18:56 |
|
|