4S uit Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iTed Paspoorten blijkbaar niet nodig op vrijdag, gisteren 2x.... Stuk rustiger als gister trouwens er blijken genoeg te zijn? i kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Reserveren is een kwestie van de pagina openen om 20.45 en continu met F5 (ja ja op windows) verversen tot de voorraad verschijnd (vaak al iets voor 21.00 uur). Vervolgens snel reserveren, want in een paar minuten zijn ze weer door de voorraad heen....
|
|
|||
|
|||
Zo dat gaat snel heb er nog maar 2 van de 6 over.. En dat in halve dag!
|
|
|||
|
|||
Moet je perse op afgesproken tijdstip je phone ophalen ?
Ik wil vanavond een reservering proberen te plaatsen en morgen met vrouwtje even shoppen, maar uiteraard niet om 8 uur in de ochtend, denk dat vrouwtje daar geen zin in heeft |
|
|||
|
|||
Ja dat is eigenlijk wel de bedoeling
|
|
|||
|
|||
denk je dat of weet je dat zeker..
Heb een preorder bij apple.nl staan en die annuleer ik anders lekker wel en haal ik hem morgen op in ze germanz |
|
||||
|
||||
ik kom er niet doorheen, hebben jullie dat ook?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen voorraad op de site?
|
|
||||
|
||||
geen voorraad deze avond
jammer had wel weer een ritje willen maken |
|
|||
|
|||
Er was even voorraad maar dan kreeg ik een time-out
|
|
||||
|
||||
nou heb constant gerefreshed maar gebeurde niks
|
|
|||
|
|||
Ik had precies hetzelfde, de 2e keer lukte het wel maar na het selecteren van de datum en tijd drukte ik op verder en kreeg toen een scherm dat ze op waren Nu maar besteld in de NL Apple store voor 30 euro goedkoper en 1-2 weken later.
|
|
|||
|
|||
Nederland goedkoper ja geen benzine kosten enz. het is ook niet erg dat je later komt dan afgesproken. Ik was een uur later en ik kon het nog altijd kopen. Wel een leuke shop hopelijk is die in Amsterdam nog mooier.
|
|
|||
|
|||
Nog eentje overrrrrr. Ik wist dat ze populair waren maar zo populair?
|
|
||||
|
||||
en, hebben er nog mensen gereserveerd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net kunnen reserveren, met mn apple ID maar nu kan ik niks meer terugvinden van mn reservering....kreeg wel de bevestiging enzo dus dat zit wel goed. Maar moet ik nog iets laten zien daar?
|
|
|||
|
|||
@wallietax als je een email heb gehad dan zit het goed. Je moet ook niet om 8 uur in de rij te staan die iphone 4s ligt aan de kant. Ik kwam in de namiddag en hij was er nog steeds.
Bij mij was de mail eerst in de spam. Laatst gewijzigd door 4JC; 26-10-11 om 00:18. |
|
|||
|
|||
Ah was even vergeten dat ik mn apple-id aan een ander email adres had gekoppeld! Bevestiging is binnen. De tijden hoef ik me dus niet precies aan te houden begrijp ik?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe te kopen IPAD uit Duitsland? | elvisu | Archief | 2 | 15-05-10 17:36 |
iPhone 3G via Ebay uit Duitsland kopen | Denneke | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 30-05-09 17:48 |
iPhone uit Duitsland | WybWyb | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 17-01-08 14:16 |
iPhone uit Frankrijk, Duitsland, UK | lEl | Archief | 3 | 15-12-07 18:56 |
|
|