4S uit Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maxman Apple store online. Geen winkel reservering mogelijk helaas Inderdaad ja! Denk dat het dan een citytrip naar Duitsland zal worden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Greetz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoe krijg je dit voor elkaar? Het lukt met met geen mogelijkheid te pre orderen? Kom niet verder dan kleur en model kiezen en dan houdt op???
Te ongeduldig -> duurde behoorlijk lang voordat ik verder kon. Nu toch gelukt! Laatst gewijzigd door El Krono; 07-10-11 om 11:26. |
|
||||
|
||||
1 voordeel Duitsland is dat het te doen is om s'morgens te informeren naar de voorraden en dan naar Oberhausen te knallen
Met Parijs vond ik dat toch wel weer te riskant omdat het zo'n lange rit was Laatst gewijzigd door DrDecibel; 07-10-11 om 11:21. |
|
|||
|
|||
DE store online maar alleen te bestellen op een Duits adres zie ik om hem naar toe te verzenden?
|
|
||||
|
||||
Klopt.
Feit dat ze nu nog steeds te bestellen zijn met leverdatum 14 oktober is wel mooi
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Konden ze niet gewoon meteen de Benelux meenemen voor 14 Oktober? Wat een gedoe zeg!
|
|
||||
|
||||
Heb hem ook maar besteld...in duitsland
|
|
|||
|
|||
Zekers met een Duits adres zeker....
Zojuist medewerker gesproken van Centro na 17 min!! Hij zegt dat reserveren via mail niet meer mogelijk is. Kom gewoon in de rij aansluiten de 14e zegt hij. We zijn vanaf 08u open. Dit geld natuurlijk voor pickup in store. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iemand bekend met huifkar ?
|
|
||||
|
||||
Die is alleen voor Ebay geloof ik
|
|
||||
|
||||
huifkar????
wat is dat? |
|
||||
|
||||
Huifkar Betaal- & Verzendservice Duitsland. De slimme eBay kruiwagen voor Duitsland, Belgi en Nederland
Eerste link in Google....handig joh |
|
||||
|
||||
heel goed
ik laat de mensen graag voor me werken ga nu meer weer verder met koffie zetten |
|
|||
|
|||
wie neemt er een iphone 4s zwart 16gb mee voor mij
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat wordt 5 uur wegrijden Normaal gesproken zijn ze trouwens daar vanaf 10.00 uur geopend. Volgende week vrijdag dus vanaf 8.00 uur? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
maw voor een mooi prijsje mag je er 1 overnemen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe te kopen IPAD uit Duitsland? | elvisu | Archief | 2 | 15-05-10 17:36 |
iPhone 3G via Ebay uit Duitsland kopen | Denneke | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 30-05-09 17:48 |
iPhone uit Duitsland | WybWyb | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 17-01-08 14:16 |
iPhone uit Frankrijk, Duitsland, UK | lEl | Archief | 3 | 15-12-07 18:56 |
|
|